نماینده مردم گرمی در مجلس در تذکری خطاب به رئیس جمهور و دولت، گفت: صبر فرهنگیان هم حدی دارد و باید دستورات لازم برای پرداخت پاداش پایان خدمت و تعیین تکلیف استخدام نیروهای حق‌التدریسی و بهبود معیشت آنان در اولویت قرار گیرد.
کد خبر: ۷۶۴۶۰۸
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۱ 21 July 2019

 

تابناک / سیدحمایت میرزاده نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی خطاب به نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه، گفت: با توجه به فصل محدود عملیات عمرانی و پروژه‌های راهسازی دولت و این سازمان باید هر چه سریعتر دستور دهد که بودجه عمرانی و راهسازی به صورت صد درصدی تخصیص پیدا کند. 

وی افزود: دستگاه‌های متولی اجرای پروژه‌های عمرانی و راهسازی باید احساس مسئولیت بیشتری در 6 ماهه اول سال کنند.

نماینده مردم گرمی در مجلس تصریح کرد: باید دولت هر چه سریعتر نتیجه جلسات ستاد اقتصاد مقاومتی درباره شهرستان گرمی را اعلام کند. ضمن اینکه علت بی‌توجهی به دستورات رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری درباره این شهرستان هم باید اعلام شود.

میرزاده خاطرنشان کرد: باید حقوق مردم مرزنشین گرمی و بازگشایی بازارچه مرزی به منظور فعال‌سازی تجارت و ارتقای اداره بخش‌هایی از این شهرستان از سوی وزارت کشور در دستور کار قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: پرداخت 10 هزار میلیارد تومان اعتبارات مربوط به فرهنگیان قبل از سال 98 با اولویت ویژه پرداخت پاداش پایان خدمت و تعیین تکلیف نیروهای حق‌التدریس در دستور کار دولت باشد که این کار گام اول اولویت به آموزش و پرورش است.

نماینده مردم گرمی در مجلس در پایان در تذکری خطاب به رئیس جمهور و دولت، گفت: صبر فرهنگیان هم حدی دارد و باید دستورات لازم جهت پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان و تعیین تکلیف نیروهای حق‌التدریس صادر شود.

منبع: فارس
برچسب ها: فرهنگیان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار