شب گذشته عملیات ضربتی پلیس درخصوص دستگیری موادفروشان سرشناس در تهران اجرا شد.
کد خبر: ۷۶۴۶۰۶
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۹ 21 July 2019

 

با اشراف اطلاعاتی مأموران فرماندهی تهران بزرگ، پاتوق موادفروشان سرشناس شناسایی و در عملیاتی که از ساعات ابتدایی شب گذشته ۲۹ تیر ۱۳۹۸ تا 2 بامداد یکشنبه ۳۰ تیر ۱۳۹۸ به طول انجامید، پاتوق‌های مدنظر پاکسازی شد.
 

سرهنگ عبدالوهاب حسنوند سرکلانتر چهارم پلیس پیشگیری تهران بزرگ در حاشیه این عملیات درخصوص دستگیری تعدادی از موادفروشان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پلیس فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در ساعاتی از نیمه شب گذشته برای تأمین امنیت و آسایش شهروندان در تپه ماهورهای جاجرود حضور پیدا کرد.

سرکلانتر چهارم پلیس پیشگیری تهران بزرگ افزود: فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با تیم های متشکل از پلیس های تخصصی، پیشگیری، مبارزه با موادمخدر و یگان های امداد حوالی غروب دیروز با شناسایی پاتوق‌ خرده فروشان و قاچاقچیان موادمخدر در محورهای رفت و برگشت جاده قدیم جاجرود، موفق به دستگیری آن‌ها شدند.

او گفت: در این عملیات ۱۵ نفر از سوداگران مرگ، فروشندگان اصلی و خرده فروشان مواد مخدر در محور‌های حاشیه اتوبان جاجرود دستگیر شدند.

سرهنگ حسنوند با اشاره به دستگیری بیش از ۱۰۰ معتاد رسمی و تفننی و بیش از ۷۰ معتاد متجاهر در این محورها تصریح کرد: این افراد در اولین فرصت به وسیله پلیس مبارزه با مواد مخدر و تیم غربالگری، ساماندهی خواهند شد.

سرکلانتر چهارم پلیس پیشگیری تهران بزرگ گفت: پاتوق‌های واقع در محور‌های منتهی به حوزه غرب و شرق اتوبان جاجرود کاملا پاکسازی شدند.

 

برچسب ها: پلیس آگاهی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار