از افتتاح پروژه پارک ساحلی توسکا با حضور معاون عمرانی وزیر کشور تا طعنه ای که شهرداری چاف و چمخاله به شهرداری رشت زد!
تابناک / پنجشنبه هفته گذشته شهرداری چاف و چمخاله با حضور میهمانان کشوری همچون مهندس جمالی نژاد معاون عمرانی وزیر کشور پارک جنگلی توسکا این شهر را افتتاح کرد.
کد خبر: ۷۶۴۵۸۵
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۹ 21 July 2019

تابناک / پنجشنبه هفته گذشته شهرداری چاف و چمخاله با حضور میهمانان کشوری همچون مهندس جمالی نژاد معاون عمرانی وزیر کشور پارک جنگلی توسکا این شهر را افتتاح کرد.


متاسفانه علی رغم حضور معاون وزیر کشور در شهری کوچک در گیلان،هیچ خبری از حضور رسمی جمالی نژاد در شهرداری مرکز استان منتشر نگردید و ظاهرا این مبین آن هست که کلانشهر رشت هیچ پروژه عمرانی در دست افتتاحی نداشت تا حداقل بواسطه آن بتواند از حضور معاون عمرانی وزیر بهره مند گردد و پیگیر مطالبات پروژه هایی همچون قطار شهری رشت و یا سیکل جدید اتوبان دور شهر رشت شود.


با نگاه و مقایسه دو عکس جدید شهردار رشت و شهردار چمخاله شاید بتوان به عمق مظلومیت رشت پی برد.
شهردار شهری تازه تاسیس با جمعیتی ۱۰ هزارنفری در افتتاح پارکی جنگلی در کنار معاون عمرانی وزیر و میهمانان ملی می نشیند و شهردار رشت با ادعای مدیریت در سطح ملی، حتی از حضور معاون وزیر برای افتتاح پروژه ای در مرکز استان عاجز می ماند!

 

 کمیل لاهوتی: به دنبال این هستیم تا شهر چاف و چمخاله را بعنوان شادترین شهر ایران معرفی کنیم؛ فاز اول پروزه پارک ساحلی توسکا در 3 هکتار و با اعتبار 5 میلیارد تومان افتتاح شد

 

کمیل لاهوتی: به دنبال این هستیم تا شهر چاف و چمخاله را بعنوان شادترین شهر ایران معرفی کنیم؛ فاز اول پروزه پارک ساحلی توسکا در 3 هکتار و با اعتبار 5 میلیارد تومان افتتاح شد

 

پروژه های عمرانی شهرداری چاف و چمخاله با حضور معاون عمرانی توسعه شهری و روستایی کشور افتتاح گردید که مهندس کمیل لاهوتی شهردار چاف و چمخاله دراین مراسم گفت :شهر چاف و چمخاله از محدود شهرهای استان گیلان است که دارای 17 کیلومتر ساحل بوده و 100 درصد حرائم دریای آن به عرض 200 تا 300 متر آزاد است که بنابراین زمینه ایجاد توسعه ساحل وجود دارد از این رو تصمیم گرفتیم زیر ساخت هایی را برای توسعه آن فراهم نمائیم تا از محل درآمدی این طرح شهرداری بتواند جهت توسعه شهری برنامه ریزی نمائید.

 

شهردار چاف و چمخاله در ادامه خاطر نشان کرد: فاز اول طرح سالم سازی بانوان چمخاله شامل امکانات ساختمان، کمد ، سالن پذیرش و سرویس بهداشتی است که امروز افتتاح شد و فاز دوم آن در حال اجرا است.

 

لاهوتی همچنین در خصوص پروژه گردشگری شهرداری چاف و چمخاله گفت پروزه پارک ساحلی توسکا یکی از پروژه های گردشگری مهم است که فاز اول آن امروز در 3 هکتار با اعتبار با اعتبار 5 میلیار د تومان افتتاح رسید.

 

وی یادآور شد: این پارک ساحلی کاملا با محیط زیست سازگار و در عین حال از جذابیت های لازم برخوردار بوده و صرفا مثل همه پارک ها نیست بلکه نو آوری شده است.

شهردار چاف و چمخاله در ادامه سخنان خود گفت؛ ما به دنبال این هستیم که شهر چاف و چمخاله را بعنوان شادترین شهر ایران معرفی کنیم.

 

وی در ادامه از اعضای شورای شهر چاف وچمخاله که مجموعه همدل و همراهی هستند و ما در این شهرداری از یک تیم مدیریتی قوی و جوان و کارآمد که همگی پای کار هستند بر خورداریم که می توان از آنان به عنوان یکی از آماده ترین پرسنل در سطح استان گیلان نام برد.

 

دکتر جمالی نژاد نیز در افتتاح پارک توسکا، اعتبار سازمان شهرداریهای کشور را ۸۴۰ میلیارد تومان اعلام کرد وافزود: ۲۰درصد از این اعتبارات یعنی ۱۶۸میلیارد تومان جهت خرید و تجهیزات ماشین آلات دهیاری ها و شهرداری ها تخصیص یافت.

وی افزود: از ۶۷۲میلیارد باقی مانده ۳۵۵میلیارد به شهرداریها و ۲۳۵میلیارد تومان به دهیاریها و ۸۲میلیارد تومان به کلان شهرها اختصاص یافت.

جمالی نژاد با بیان اینکه ۱۰۰۰میلیارد تومان نیز جهت زیرساخت های شهری و روستایی داده شد افزود: هدف ما تعادل بخشی در بین شهرها و روستاهای کشور است.

وی افزود: تلاش ما این است که دهیاری ها درکنار اقداماتی که از جهت اعتبار انجام می شود بحث آموزش را هم اتخاذ نمایند.

جمالی نژاد درادامه با بیان اینکه بیش از ۸۰ پروژه نیمه تمام در کشور داریم افزود: بسیج سازندگی کار بسیار ارزشمندی را درسطح کشور دارد انجام می دهد و بیش از ۴۰هزار پروژه کم هزینه و زود بازده را در روستاها انجام می دهد.

 

جمالی نژاد این پروژه شهرداری چاف و چمخاله را ابتکارانه و نو آورانه دانست و آن را نتیجه همگرایی و هم افزایی و همدلی شهردار جوان و پرتلاش اعضای شورای شهر و نماینده محبوب این شهر ستان و همه مسولین عنوان کرد و افزود؛ من امروز لذت بردم از این همه همگرایی که در مسولین شهرستان لنگرود مشاهده می شود و امروز لنگرود دوران طلایی خود را طی می کند.

 

 

خبرنگار: سحر مسافر/

 

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار