وضعیت آب شرب روستایی شهرستان شفت امروز با حضور نماینده فومن و شفت در مجلس و شورای اسلامی، فرماندار شفت و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان بررسی شد.
کد خبر: ۷۶۴۴۳۲
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۲ 20 July 2019

 

تابناک / مدیرعامل شرکت آبفای گیلان در این جلسه با اشاره به اینکه در حال حاضر 59 روستای بالای 20 خانوار شهرستان شفت از نعمت آب آشامیدنی سالم و بهداشتی برخوردارند، گفت: در سال جاری از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی، عملیات اجرایی 6 طرح آبرسانی روستایی در این شهرستان آغاز می شود.

محب علی رنج‌ور افزود: مجتمع آبرسانی سرداران شهید شفت بعنوان یکی از بزرگ ترین مجتمع های آبرسانی روستایی این شهرستان در دست اجراست که با بهره برداری از آن به 36 روستای فاقد آب شرب این شهرستان آبرسانی خواهد شد.

وی گفت: با اخذ مجوزهای لازم از ادارات منابع طبیعی و راه و شهرسازی شهرستان شفت، طرح تامین پایدار آب شرب روستاهای لاسک، مژدهه، صیقلان، چماچا و خرفکل نیز عملیاتی می شود.

وی با اشاره به مشکل ضعف فشار آب آشامیدنی روستای چوبر افزود: طرح مهندسی مجدد تاسیسات آبرسانی این روستا آماده اجراست که با اتمام عملیات اجرایی و بهره برداری از آن مشکل آب اهالی این روستا برطرف خواهد شد.

رنج‌ور با تاکید بر اینکه شبکه‌های آبرسانی روستایی شهرستان شفت دارای قدمت بالا و مستهلک است، اظهار داشت: بازسازی این شبکه ها به اعتبارات ملی نیاز دارد.

وی همچنین از اجرای طرح ساماندهی فاضلاب روستاهای امامزاده ابراهیم، امامزاده اسحاق و شهرک کادوس خبر داد و گفت: اتمام عملیات اجرایی طرح های فاضلاب در گروی تخصیص اعتبارات است.

منبع: ایلنا
برچسب ها: آیفای گیلان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار