کد خبر: ۷۶۴۲۵۷
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۷ 20 July 2019
 
بقایی در اوین سکته مغزی کرد/موکلم همچنان تحت درمان است
 

حمید بقایی، معاون اجرایی محمود احمدی‌نژاد در دولت دهم در زندان دچار سکته مغزی شد.

به گزارش پایگاه خبری رشت پرس، عبدالرضا داوری مدعی شد که حمید بقایی دچار سکته مغزی شده است.بهمن شریف زاده هم می گوید معاون اجرایی دولت احمدی نژاد بخاطر لخته خون در سرش به بیمارستان منتقل شده است.

عبدالرضا داوری مشاور رسانه‌ای محمود احمدی نژاد در توئیتی خبر از سکته مغزی بقایی در زندان داد و نوشت: تایید خبر سکته مغزی آقای حمید بقایی از سوی وکیل ایشان.

همچنین بهمن شریف زاده از روحانیون نزدیک به مشایی در گفتگویی کوتاه با خبرآنلاین گفت: براساس اخباری که من دارم یک لخته خون در سر بقایی بوده که بخاطر آن به بیمارستان منتقل شده است.

وکیل مدافع بقایی گفت: هفته پیش به موکلم مرخصی دادند و پیگیری کردیم و دیدیم که ایشان سکته مغزی کرده‌ است.

مهران عبدالله‌پور دررابطه با اخبار منتشر شده درباره سکته مغزی بقایی در زندان گفت: بله، با پیگیری‌هایی مشخص شد که کردیم تقریبا ۲۰ روز قبل در زندان دچار این عارضه شده بودند.

وکیل مدافع بقایی گفت: تا تصویب شود که ایشان به مرخصی بیایند ۱۵ روز طول کشید. هفته پیش مرخصی دادند و پیگیری کردیم و دیدیم که ایشان سکته کرده‌اند.

عبدالله‌پور در پاسخ به این سوال که الان وضعیت آقای بقایی چگونه است؟، گفت: الان مشغول درمان هستند و باید معالجه شوند.

وی در پاسخ به این سوال که مدت معالجه بقایی چقدر زمان می‌برد و آیا بعد از معالجه باید به زندان برگردد؟، گفت: الان که ایشان وضعیت پزشکی‌شان این گونه است باید ببینیم معالجه‌شان چه شود. چراکه فقط بحث سکته مغزی نیست بلکه به‌خاطر عوارض دیگری هم این لخته خون ایجاد شده است. بنا به نظر پزشکان به‌خاطر کمبود مواد ضروری بدن ازجمله ویتامین و پروتئین چنین اتفاقی افتاده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار