گفته می‌شود مایکل چکئوا، گزینه مدنظر پرسپولیسی‌ها برای پیوستن به جمع سرخپوشان است.
کد خبر: ۷۶۱۶۳۶
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۴ 11 July 2019

 

تابناک / پرسپولیسی‌ها که با جدایی ماریو بودیمیر کروات درصدد جذب مهاجمان موردنظرشان هستند، درصدد هستند تا مایکل چکئوا کامرونی را جذب کنند.

این بازیکن ۲۲ ساله ۱۸۱ سانتیمتر قد دارد در دسته دوم اتریش و در تیم هورن حضور داشته است. او در ۲۷ بار حضورش ۶ گل زده و ۳ پاس گل داده است تا موردنظر پرسپولیسی‌ها قرار بگیرد.

ارزش این بازیکن در سایت ترانسفر مارکت ۲۰۰ هزار یورو است و به همین دلیل احتمال پیوستنش زیاد است.

چکئوا فوتبال خود را از لیگ کامرون و تیم کانون یونده (فصل ۱۸-۲۰۱۷) آغاز کرد و سپس به تیم آلتاش در دسته اول اتریش رفت. او پس از آلتاش به وینر قرض داده شد، اما به آلتاش برگشت و در نهایت در اس وی هورن در دسته دوم اتریش بازی کرد.

او سابقه بازی ملی در کارنامه‌اش ندارد، اما در تمام ۵۵ بازی حرفه‌ایش ۱۳ گل زده تا میانگین هر ۲۶۱ دقیقه ۱ گل را برای خود ثبت کند.

همچنین شنیده می‌شود، کوئیکه کامرونی نیز مدنظر پرسپولیسی‌ها است و باید کالدرون و کادرفنی این تیم چه تصمیمی اتخاذ خواهند کرد. پرسپولیسی‌ها در خط حمله بازیکنانی از جمله علی علیپور، مهدی شریفی، محمد امین اسدی و سعید کریمی را در اختیار دارند و با حدایی احتمالی شریفی، تلاش می‌کنند تا مهاجم خارجی جذب کنند.  

لازم به ذکر است، در روز‌های گذشته شایعه شده بود که پرسپولیسی‌ها به آنتونی استوکس و استنلی کی روش پیشنهاد دادند تا در پرسپولیس حضور یابند که البته این موضوع تکذیب شد.

البته پرسپولیسی‌ها در چند وقت اخیر با مشکلات مالی زیادی روبرو بودند و به همین دلیل بازیکنی جذب می‌کنند تا با شرایط مالی این تیم یکسان باشد.

برچسب ها: پرسپولیس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار