جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه دشمنان هر روز به دنبال ایجاد نقشه برای ضربه زدن به انقلاب هستند، گفت: مشکلات کشور به این دلیل است که بعضا در قاعده و فرامین الهی عمل نکردیم.
کد خبر: ۷۶۱۵۹۶
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۸ 11 July 2019

 

تابناک / دریادار علی فدوی صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان با اشاره به نقش اصفهانی‌ها در دفاع مقدس اظهار داشت: اصفهان بزرگان و شهدایی مانند شهید خرازی، ردانی پور و غیره دارد  که نه تنها در ایامی که چشم ما آن‌ها را می‌دید بلکه در ایامی که ما نمی‌توانیم آن‌ها را مشاهده کنیم به واسطه جان فشانی‌هایشان از نور آنها بهره‌مند هستیم.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: پاسداران انقلاب اسلامی در 40 سال گذشته این افتخار را داشته‌اند که تکلیف خود که همان پاسداری است را انجام دهند و هر روز جلوه خاصی از پیروزی انقلاب اسلامی بر جبهه باطل بروز پیدا می‌کند.

فدوی با بیان اینکه دشمنان به این نکته توجه دارند که قدرت نظام جمهوری اسلامی افزایش یافته است، گفت: در این راستا عظمت جبهه حق به خوبی نمایان است. دشمنان در تمام موضوعات علیه جمهوری اسلامی اقدام کرده و به این موضوع اقرار کرده‌اند که در تلاش‌های خود شکست خورده‌اند.

وی ادامه داد: هیچ کس جرأت تیراندازی حتی با یک تیر را نیز به کشور ما نداشته و بدون استثنا دشمن با شکست مواجه شده است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: آمریکا خود را ابر قدرت می‌داند اما رئیس جمهور آمریکا به این موضوع اقرار کرده است که با وجود ایران نتوانستیم سوریه را ساقط کنیم.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران خاطرنشان کرد: وزیر دفاع دولت قبل آمریکا در پایگاه ظفره امارات بیان کرد که ما و متحدان خود در اروپا و متحدان در منطقه به دنبال این هستیم که توانی ایجاد کنیم تا در برابر ایران بازدارنده باشد.

وی تصریح کرد: بیش از 30 سال است هنوز کسی جرأت نداشته است حتی یک تیر به سمت ایران شلیک کند و در زمان جنگ‌های مختلف در منطقه و ما در وسط این آتش به برکت انقلاب اسلامی استوار ایستاده‌ایم که این موضوع به انجام تکالیف الهی باز می‌گردد، این تکالیف را به خوبی انجام داده‌ایم، انقلابیون در انقلاب اسلامی و دلداگان به شهدا به تکالیف خود در حد قابل قبول عمل می‌کنند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: هیچ کشوری در ذهن خود حتی این تفکر را ندارد که در مقابل آمریکا قرار بگیرد اما در مجامع بین‌المللی برخی از کشورها در مقابل آمریکا ایستادگی می‌کنند که به برکت انقلای اسلامی است.

وی با بیان اینکه رهبر انقلاب اسلامی طیف‌های مختلفی را برای پاسداری کشور مشخص کرده‌اند، گفت: جنگ سخت، جنگ نیمه سخت، جنگ نرم و حل گرفتاری و مشکلات کشور و کشورهای خارجی از طیف‌های ماموریتی سپاه هستند که 3 طیف نخست را نیروهای و مراکز مختلف سپاه اعم از نیرویی زمینی، هوایی و دریایی بر عهده دارند و بسیج و سپاه‌های استانی در 5 طیف کلی مسئولیت پاسداری از انقلاب اسلامی را بر عهده دارند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران ادامه داد: نیروی بی کران بسیج ساحل ندارد و بایستی به تکالیف خود عمل کنیم تا به نتایج خوبی برسیم و همچنین امیدواریم سردار فدا در استان اصفهان با وجود سختی کار موفق باشد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار