دادستان کل کشور گفت: افرادی که کشف حجاب می‌کنند یا عامل کشف حجاب هستند جرم مشهود مرتکب شده اند و نیروی انتظامی و دستگاه قضایی مطابق آموزه‌های اسلامی و قرآن مکلف به برخورد با آنان است.
کد خبر: ۷۶۱۰۴۰
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۳ 09 July 2019

 

تابناک / محمدجواد منتظری روز سه شنبه در پایان نشست شورای اداری شهرستان ساوه در جمع اصحاب رسانه، افزود: کشف حجاب و ترویج بی عفتی در جامعه از ترفند‌های دشمنان برای شکستن خطوط قرمز نظام اسلامی است.

وی اظهار داشت: افرادی که حجاب را رعایت نمی‌کنند در جامعه انگشت شمار هستند و نباید این موضوع را بزرگنمایی کرد، زیرا حجاب مسئله‌ای قرآنی و دینی است که در بطن جامعه نهادینه شده و مردم مسلمان کشور به خصوص زنان آن را پذیرفته اند.

دادستان کل کشور گفت: حجاب مسئله اعتقادی است، اما دشمنان با اجیر کردن عده‌ای غافل و صرف هزینه، می‌کوشند که رفتار‌های هنجارشکنانه در جامعه ترویج شود و دستگاه قضایی با قاطعیت تمام با متخلفان این حوزه برخورد می‌کند.

حجت الاسلام منتظری ادامه داد: نظام اسلامی در برابر این ترفند‌های دشمن منفعل نیست و کوتاه نمی‌آید.

دادستان کل کشور در جریان سفر خود به ساوه در مزار شهدای سید علی اصغر این شهرستان حضور یافت و با نثار گل و قرائت فاتحه به مقام والای شهیدان ادای احترام کرد.

شرکت در نشست شورای اداری ساوه، بازدید از واحد‌های صنعتی ساوه و دیدار با کارکنان دستگاه قضایی ساوه از برنامه‌های این سفر است.

منبع: ايرنا
برچسب ها: حجاب
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار