کد خبر: ۷۶۰۹۴۶
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۵ 09 July 2019
 
سعید نمکی

تابناک / وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حکمی دکتر ارسلان سالاری را به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گیلان منصوب کرد.

در متن این حکم آمده است:

«جناب آقای دکتر ارسلان سالاری

دانشیار محترم دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گیلان

به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گیلان منصوب می‌شوید تا به یاری خداوند متعال و رعایت جوانب قانونی نسبت به انجام امور محوله اقدام نمائید.

امید است با اتکال به خداوند منان در انجام شایسته وظایف با رعایت قانون‌مداری، اعتدال‌گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید موفق و سرافراز باشید.»

طبق اعلام وبدا، وزیر بهداشت همچنین در پیامی از خدمات دکتر یوسف زاده چابک در مدت تصدی مسئولیت ریاست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گیلان قدر دانی کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

«برادر گرامی جناب آقای دکتر شاهرخ یوسف زاده چابک

خدمتگزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فرصتی مغتنم و نعمتی بزرگ است که خداوند متعال به بندگان برگزیده خویش عطا می‌فرماید. بدین‌وسیله از خدمات ارزشمند و تلاش مستمر و شایسته شما در مدت تصدی مسئولیت ریاست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گیلان صمیمانه تشکر و قدردانی می‌نمایم.

از خداوند متعال سلامتی، بهروزی و دوام توفیق شما را در خدمتگزاری به نظام اسلامی و مردم شریف ایران، در مناصب و جایگاه‌های دیگر خواستارم.»

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار