فرماندار ری؛
معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری: ورزشکاران ری همیشه جزو افتخارآفرینان کشور بوده اند و در این مسیر پیشکسوتان ورزش شهرستان ری نقش بسزایی داشته اند.
کد خبر: ۷۵۹۹۸۳
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۴ 06 July 2019

به گزارش تابناک تهران؛ احمد اسماعیلی راد معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری در حاشیه مراسم اختتامیه مسابقات فوتبال حوزه ری با اشاره به اهمیت ورزش برای جامعه افزود: امروز اگر ورزشکاری در یک رشته ورزشی بطور مستمر فعالیت کند از یک جهت برای خودش و کشورش نتیجه مطلوب دارد واز جهت دیگر الگوی جوانان و نوجوانانی میشود که در آینده پرچمدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

فرماندار ری گفت: ورزشکاران ری همیشه جزو افتخارآفرینان کشور بوده اند و در این مسیر پیشکسوتان ورزش شهرستان ری نقش بسزایی داشته اند.

احمد اسماعیلی راد با تاکید بر ضرورت رسیدگی به امور ورزش شهرستان ری افزود: یکی از راه های رونق اقتصادی شهرستان، تقویت ورزش و تجهیز امکانات ورزشی در سطح حرفه ای است و ما اگر در این خصوص بتوانیم موثر عمل کنیم و زمینه برگزاری مسابقات کشوری و حتی جهانی را در شهرستان ری فراهم کنیم اقتصاد منطقه در مسیر رشد و رونق قرار می گیرد.

معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری بیان داشت: ری میتواند در توسعه ورزش کشور تاثیرگذار باشد اما در حال حاضر امکانات و تجهیزات ورزشی جوابگوی جمعیت شهرستان ری نیست شهرستانی که همیشه ورزشکارانش با کسب عناوین مختلف ورزشی پرچم مقدس ایران اسلامی را برافراشته کرده اند و من از تمامی دستگاهها، نهادها، شهرداری ها و ادارات میخواهم به ورزش شهرستان ری بیش از پیش اهمیت بدهند و در این خصوص برنامه مدونی تنظیم کنند.

احمد اسماعیلی راد با اشاره به لزوم غنی سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان افزود: اگر متولیان ورزش ری می خواهند برای ورزش شهرستان تاثیرگذار باشند یکی از موقعیت های خوب پیش رو، اوقات فراغت جوانان و نوجوانان در فصل تابستان است که میتوان با یک برنامه ریزی مطلوب ضمن غنی سازی اوقات فراغت، استعدادهای ورزشی را شناسایی کرده و در مسیر رشد و شکوفایی قرار داد تا در آینده سفیران ورزش کشور باشند.

منبع: برنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار