کارگردان سریال گاندو گفت: سکانس مربوط به وزیر امور خارجه ایران هنوز پخش نشده و اصلا شخصیت ایشان در سریال "گاندو" منفی نیست.
کد خبر: ۷۵۹۵۷۵
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۷ 04 July 2019

 

تابناک / جواد افشار کارگردان مجموعه تلویزیونی سریال "گاندو" در واکنش به صحبت‌های روز گذشته محمدجواد ظریف درباره این سریال، گفت: محمدجواد ظریف از شخصیت های مورد علاقه من است و گفتگویی که به نقل از ایشان پخش شده است را نشان از ذکاوت و درایت ایشان دانسته و او را تحسین می کنم.

فقط در نکته ای که ایشان گفته اند من اصلا تلویزیون نگاه نمیکنم، باید بگویم که این نوعی تکرار بی مهری نسبت به صدا وسیماست.. چراکه صدا و سیما متعلق به همه ملت ایران است و اگر کسانی خودشان را از آن جدا می دانند، مقصر خودشان هستند. در همین تلویزیون صدای مخالف و موافق شنیده می‌شود.

وی افزود: سوال و پرسش آن خبرنگار قطعا از روی شیطنت بوده و هدف دیگری را دنبال می کرده و نقش ظریف در سریال "گاندو" را نقش منفی توصیف کرده است. اولا هنوز سکانس مربوط به ایشان پخش نشده و دوم اینکه اصلا شخصیت ایشان در سریال "گاندو" منفی نیست.

افشار افزود: سکانس ظریف مربوط به جلسه ای است که ایشان فقط حضور دارند و تحلیل مسئول امنیتی کشور(در سریال کاراکتر عبدی) در مورد مایکل هاشمیان را می شنوند؛ حال اینکه چرا چنین مطلبی از سوی خبرنگار مطرح شده و منفی بودن کاراکتر ایشان را به دروغ بیان کرده اند جای بررسی و واکاوی دارد.

افشار اضافه کرد: در سریال "گاندو" نه تنها شخصیت‌های ارشد دولت به شدت مورد احترام هستند بلکه ما سعی در شفاف کردن سوء استفاده هایی که برخی از منسوبین در حاشیه این عزیزان کرده اند را به تصویر کشیده ایم و ابدا قصد تخریب و تضعیف دولت را نداشته و نداریم.

کارگردان سریال "گاندو" تاکید کرد: من در ابتدای پخش سریال "گاندو" بارها از طریق رسانه ها اعلام کردم که همگی اجازه دهند سریال، مسیر صحیح خودش را طی کند که چنین حواشی و اتهام هایی به وجود نیاید، چه بسا هستند کسانی که در این شرایط با سوء برداشت از سریال و برای تضعیف اقتدار نظام سعی در شکاف بین شخصیت‌ها و دیدگاه‌های مختلف نظام و دولت را دنبال می کنند که نمونه واکنش هایی مانند جواد ظریف می تواند خنثی کننده جوی باشد که برخی کج اندیشان به وجود آورده و می آورند.

افشار در پایان افزود: محمد فرزانه بازیگری است که کاراکتر محمدجواد ظریف را در قسمتهای آینده سریال گاندو ایفا میکند. سکانس مربوط به وزیر امور خارجه ایران با جلسه ای آغاز می‌شود که موضوع مایکل هاشمیان(جیسون رضاییان) از سوی مقامات اطلاعاتی مورد بررسی قرار میگیرد. گفته اند شخصیت محمدجواد ظریف ضد قهرمان است اما نه تنها منفی نیست بلکه همراهی ایشان را با مقامات اطلاعاتی و امنیتی به نمایش می گذارد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار