علی عزیزیان در گفتگو با تابناک:
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان گیلانفرب از دستگیری ۲ تن از اشرار سابقه دار و پایان دادن به شرارت‌های آنان با اقتدار پلیس شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۷۵۸۹۲۱
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۷ 02 July 2019

 پایان کار اشرار سابقه دار با اقتدار پلیسسرهنگ علی عزیزیان در گفتگو با خبرنگار تابناک گفت: پس از دریافت چند فقره شکایت در خصوص مزاحمت‌های ایجاد شده از سوی ۲ تن از اراذل و اوباش سابقه دار، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: پس از دریافت این شکایات، پلیس تحقیقات گسترده خود را برای دستگیری این اشرار سابقه دار که طی ۲ ماه گذشته اقدام به تیراندازی، قدرت نمایی با سلاح گرم، سرد و ضرب و جرح چند تن از شهروندان کرده بودند، قرار گرفت.

سرهنگ عزیزیان تصریح کرد: در تحقیقات تکمیلی پلیس مشخص شد که این دو فرد پس از انجام این اقدامات شرورانه، به یکی از استان‌های شمالی گریخته اند که ماموران پلیس امنیت عمومی گیلانغرب با انجام کار‌های اطلاعاتی و تلاش‌های شبانه روزی خود موفق به ردیابی آن‌ها و کشف مخفی گاهشان شدند.

این مقام انتظامی اظهار داشت: پس از هماهنگی با دستگاه قضائی و پلیس این شهر شمالی و با همکاری آنها، هر دو فرد شرور در مخفی گاهشان دستگیر و مقداری از آلات جرم نیز کشف شد.

فرمانده انتظامی گیلانغرب در پایان خاطرنشان کرد که اراذل و اوباش دستگیر شده به گیلانغرب منتقل و پس از بازجویی‌های لازم و تکمیل پرونده در اختیار دستگاه قضایی قرار گرفتند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار