سخنگوی شورای شهر لاهیجان در گفت و گو با تابناک؛
مدتی قبل بود که جواد نجار تمیزکار سخنگوی شورای شهر لاهیجان در سخنانی با اشاره به روند کند و لاک پشتی پروژه پیاده راه سازی بازار لاهیجان که توسط اداره مسکن و شهرسازی در حال انجام است ، اظهار کرد: روند کند پروژه بازار (سنگفرش مسير ميدان وحدت تا ميدان انقلاب) موجب نارضایتی بازاریان و مردم لاهیجان شده است و مرد م لاهیجان همچنان سرگردان تعلل و کندی کار ادامه پروژه مذکور می باشند .
کد خبر: ۷۵۸۷۵۷
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۸ 02 July 2019

تابناک/ روند کند پروژه بازار (سنگفرش مسير ميدان وحدت تا ميدان انقلاب) موجب نارضایتی بازاریان و مردم لاهیجان شده است.

 

مردم لاهیجان کندی پروژه پیاده راه مسیر میدان وحدت و میدان انقلاب را از چشم شهردار و شورای شهر می بینند! / دیگر صبر مردم به سر آمده و ما هم باید پاسخگوی نیازهای مردم باشیم! / در وهله اول این پروژه با شدت بیشتری ادامه پیدا کند و سپس برای آن زمان بندی تعیین شود / اداره کل مسکن و شهرسازی باید از مردم لاهیجان عذرخواهی کند و اگر نمی تواند پروژه را ادامه دهد این موضوع را اعلام کند!

 

مدتی قبل بود که جواد نجار تمیزکار سخنگوی شورای شهر لاهیجان در سخنانی با اشاره به روند کند و لاک پشتی پروژه پیاده راه سازی بازار لاهیجان که توسط اداره مسکن و شهرسازی در حال انجام است ، اظهار کرد: روند کند پروژه بازار (سنگفرش مسير ميدان وحدت تا ميدان انقلاب) موجب نارضایتی بازاریان و مردم لاهیجان شده است و مرد م لاهیجان همچنان سرگردان تعلل و کندی کار ادامه پروژه مذکور می باشند .

وی گفت : بارها توسط امام جمعه و اعضای شورای شهر تذکرات لازم داده شد و از فرماندار لاهیجان میخواهیم با توجه به اینکه ایشان از مدیران لایق استان هستند ، نسبت به این موضوع پیگیری لازم را داشته باشند و چنانچه اتمام این پروژه از عهده اداره مسکن و شهرسازی خارج است ، اعلام نمایند .

نجار تمیزکار گفت : بازاریان و مردم لاهیجان اسیر خاک و شن یک پروژه ۳۰۰ متری شده اند و به عنوان نماینده مردم لاهیجان از اداره مسکن و شهرسازی می خواهم برای این پروژه روز شمار بگذارند تا مردم بدانند این اتمام پروژه چقدر طول می کشد ؟!

 

 

اداره کل مسکن و شهرسازی باید از مردم لاهیجان عذرخواهی کند و اگر نمی تواند پروژه را ادامه بدهند این موضوع را اعلام کند

 

محمدجواد نجار تمیزکار, سخنگوی شورای شهر لاهیجان در خصوص پروژه پیاده راه مسیر میدان وحدت و میدان انقلاب که قرار بود به عنوان طرح بازآفرینی شهری توسط مسکن و شهرسازی به بهره برداری برسد به تابناک گفت: علی رغم گذشت حدودا یکسال از زمان آغاز پروژه هنوز به سرانجام نرسیده است و باتوجه به اینکه حجم کار زیاد نیست، این روند کند اجرایی، ضمن بروز مشکلاتی برای مردم منطقه به ویژه بازاریان، باعث نارضایتی آن ها شده است.

 

وی تصریح کرد: درحال حاضر حدودا 10 روز می شود که هیچ گونه فعالیتی درخصوص این پروژه صورت نگرفته درحالی که این میزان از کار می توانست نهایتا در مدت 3 ماه انجام شود.


تمیزکار ادامه داد: از سوی دیگر، مردم این کندی را از چشم شهردار و شورای شهر می بینند چون آحاد مردم فکر می کنند این پروژه توسط شهرداری و شورای شهر در دست اجرا قرار دارد و این بدبینی مستقیما به سمت شهرداری و شورای شهر نشانه گرفته شده است و حتی در نماز جمعه نیز امام جمعه محترم پیگیر وضعیت بوده اند و چندین بار به مسکن و شهرسازی تذکر داده اند اما همچنان نسبت به ادامه این پروژه بی توجه هستند.


عضو شورای شهر لاهیجان گفت: حتی فرماندار محترم شهر نیز از مدیر کل مسکن و شهرسازی جهت بازدید از پروژه دعوت کردند اما بازهم به نتیجه نرسید. تقاضای ما این است که در وهله اول این پروژه با شدت بیشتری ادامه پیدا کند و سپس برای آن زمان بندی تعیین شود.

 

وی در ادامه خاطرنشان کرد: البته حجم پروژه به قدری کوچک است که نیاز به انجام چنین کاری نباشد اما باتوجه به اینکه پروژه به کندی پیش رفته و خیلی زمان برده است، دیگر صبر مردم به سر آمده و ما هم باید پاسخگوی نیازهای مردم باشیم. بدین ترتیب ما خواستار تعیین شدن سرنوشت این پروژه از سوی مسکن و شهرسازی هستیم به صورتی که اگر نمی تواند پروژه را ادامه بدهند این موضوع را اعلام کند و اگر قرار است ادامه یابد، زمان آن را مشخص نمایند تا ما نیز بتوانیم زمان اتمام پروژه را به مردم اعلام نماییم.

 

تمیزکار در پایان گفت: اینکه بازاریان و مردم محترم باید تا چه زمانی با خاک و مشکلات این پروژه دست و پنجه نرم کنند مشخص گردد و حتی به اعتقاد بنده، مسکن و شهرسازی باید از مردم عذرخواهی کند.

 

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۲
ترافیک یک ساعته حاصل این عملیات زیباست
امین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۳
۹سال است وزارت مسکن وشهرسازی راباوزارت راه وترابری غول پیکرادغام کردندهنوزخبرنگاران وسایتهاوگزارشگران نام وارت راه وشهرسازی رایادنگرفتند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار