کامبیز مهدی زاده که در ماه های اخیر به دلیل نسبت دامادی با رئیس جمهور چند بار به صدر اخبار آمده بود، یکی از کسانی است که نامش در رسانه ها و شبکه های اجتماعی شنیده می شود.
کد خبر: ۷۵۶۷۳۲
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۳ 24 June 2019

 

تابناک / خراسان نوشت: کامبیز مهدی زاده که در ماه های اخیر به دلیل نسبت دامادی با رئیس جمهور چند بار به صدر اخبار آمده بود، یکی از کسانی است که نامش در رسانه ها و شبکه های اجتماعی شنیده می شود.

او در جدیدترین یادداشت خود که در روزنامه اصلاح طلب شرق درج کرده، کنایه ای سیاسی به اطرافیان پدرهمسرش زده و نوشته: «دولت نه واعظی توانمند دارد و نه مشاورانی آشنا به سیاست» خبرگزاری ایلنا در گزارشی ادعا کرد که داماد 34 ساله رئیس جمهور قصد دارد خود را برای انتخابات مجلس در معرض رأی مردم قرار دهد. البته جزئیات بیشتری از این تصمیم اعلام نشده است و باید دید او از سوی کدام جریان سیاسی و حوزه انتخابیه تصمیم به حضور در بهارستان گرفته است.

تکرار ادعای حضور درباره فردوسی پور عادل فردوسی پور از چهره هایی است که طی روزهای اخیر برخی از رسانه ها مدعی شده بودند که قصد دارد در انتخابات آینده مجلس نامزد شود. فردوسی پور 45 ساله که چند ماهی است برنامه نودش تعطیل شده ، تاکنون شایعه حضورش در انتخابات را تکذیب نکرده، همان طور که شب یلدای چهار سال قبل نیز پس از پخش نشدن مصاحبه اش با وزیر خارجه، شایعات در پی حضورش در انتخابات را تکذیب نکرد. این چهره ورزشی کشور اصالتاً اهل رفسنجان است و شانس حضور در انتخابات را از حوزه انتخابیه تهران و هم از شهرستان پدری اش دارد.

فردوسی پور علاوه بر تسلط بر زبان انگلیسی دارای مدرک دکترای مدیریت رسانه هم هست. باید دید عادل فردوسی پور قصد دارد در دهه پنجم زندگی اش حضور در سیاست را هم تجربه کند یا خیر؟

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار