مشاور وزیر ورزش و جوانان و مدیرکل دفتر فنی و نظارت بر طرح ها و اماکن ورزشی کشور صبح روز بیست و هشتم خردادماه ۹۸ از پروژه های نیمه تمام لار بازدید کرد.
کد خبر: ۷۵۵۲۷۷
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۳ 19 June 2019

تابناک فارس به نقل از میلاد لارستان:رئیس ورزش و جوانان لارستان در این خصوص به خبرنگار واحد روابط عمومی این اداره گفت: با هماهنگی های صورت گرفته دکتر جعفرپور با وزیر ورزش و جوانان، خسرو ارتقایی مشاور وزیر و مدیرکل دفتر فنی و نظارت بر طرح ها و اماکن ورزشی کشور با حضور در لار از طرح های نیمه تمام این شهرستان بازدید کرد و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات این پروژه ها قرار گرفت.

محمدحسن طیبی اظهار داشت: مشاور وزیر از استخر شهر قدیم لار، زمین فوتبال مجموعه ورزشی شهید دانشیار، آکادمی بین المللی تنیس روی میز لار و همچنین مجتمع علمی فرهنگی ورزشی سه هزار نفری منیری بازدید کرد و قرار شد این طرح ها با همکاری نماینده مردم لارستان، خنج و گراش در مجلس شورای اسلامی، وزارت ورزش و جوانان و اداره کل ورزش و جوانان فارس تکمیل شود.

وی ادامه داد: در این بازدید روزبه زورقی معاون مدیرکل دفتر فنی و نظارت بر طرح ها و اماکن ورزشی کشور و خداکرم کریمی معاون عمرانی اداره کل ورزش و جوانان فارس، خسرو ارتقایی را همراهی کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار