رئیس اتاق بازرگانی ایران با تاکید بر لزوم اصلاح چهره اتاق‌های بازرگانی در نگاه مردم گفت: نه پولدار بی دردیم نه اپوزیسیون دولت.
کد خبر: ۷۵۴۹۹۹
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۰ 18 June 2019

 

 

تابناک / غلامحسین شافعی در جلسه صبح امروز هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی تهران اظهار کرد: امروز در شرایطی که جنگ اقتصادی علیه کشورمان مطرح است ولی مشکل اساسی و بزرگ ما این است که در حالیکه ما به عنوان فعالان اقتصادی در مقابل تیرهای دشمن و طرف مقابل سینه سپر می‌کنیم، باید با تیرهایی که از پشت بر پیکره اقتصادی کشور وارد می‌شود چه کنیم.

رئیس اتاق بازرگانی ایران که مهمان جلسه هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی تهران بود ادامه داد: در چنین شرایطی، تصمیمات نادرست و عدم توجه به نظرات فعالان اقتصادی کشور همان تیرهایی است که از پشت بر پیکر ما وارد می شود و باید برای آن فکری کرد.

وی با بیان اینکه این مشکلات تنها با تعامل و همدلی قابل حل است افزود: این یک واقعیت است که ما اپوزیسیون دولت نیستیم و خدای ناکرده نباید چنین تصوری ایجاد شود که ما در مقابل دولت ایستاده‌ایم از همین رو باید فضای تبادل و گفتگو در کشور فراهم شود.

وی با انتقاد از عملیاتی نشدن برنامه‌ها و شعارهایی که به در حمایت از تولید مطرح می‌شود گفت: با وجود آنکه سال‌های سال است که سنگ تولید را به سینه میزنیم ولی امروز می‌بینیم تولید کشور کوچک شده است.

وی همچنین با تاکید بر لزوم اصلاح چهره اتاق‌های بازرگانی در نگاه مردم گفت: متاسفانه مردمی که از مقابل اتاق بازرگانی تهران، اتاق ایران یا اتاق‌های بازرگانی استانی عبور می‌کنند و به این ساختمان نگاه می‌کنند، تصور می‌کنند در این ساختمان‌ها عده‌ای آدم پولدار بی درد دور هم جمع شده‌اند درحالیکه واقعا اینطور نیست و باید برای واقعی شدن دیدگاه مردم به اتاق‌های بازرگانی تلاش کنیم.

منبع: تسنیم
برچسب ها: اتاق بازرگانی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار