خبرنگاران ملایری به دعوت و برنامه ریزی نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی به همراه مدیران روابط عمومی های این شهرستان در صحن علنی مجلس شورای اسلامی حضور و از نزدیک با روند تصویب قوانین توسط نماینده‌های شهرستان آشنا شدند.
کد خبر: ۷۵۴۶۹۸
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۹ 17 June 2019
خبرنگاران ملایری به دعوت و برنامه ریزی نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی به همراه مدیران روابط عمومی های این شهرستان در صحن علنی مجلس شورای اسلامی  حضور پیدا کردند.

به گزارش تابناک همدان از ملایر به همت محمد کاظمی نماینده شهرستان ملایر بازدید یک روزه از صحن علنی مجلس شورای اسلامی، با حضور خبرنگاران ملایری در بهارستان انجام شد و خبرنگاران از نزدیک با روند تصویب قوانین توسط نماینده‌های شهرستان آشنا شدند.

گفتنی است که در بدو ورود با هماهنگی صورت گرفته از طرف نماینده ادوار ملایر خبرنگاران و اصحاب رسانه و مدیران روابط عمومی و هئیت همراه از مجلس شورای اسلامی قدیم بازدید به عمل آمد که این موزه در ساختمان مجلس قدیم با زیر بنای ۲ هزار متر مربع در سه طبقه بیش از یکصد سال فعالیت پارلمانی قرار دارد که در حال حاضر در این مکان مجموعه کتابخانه، موزه و مرکز اسناد مجلس شورای اسلامی گرد اوری شده است.

سپس  خبرنگاران با حضور در صحن علنی مجلس با نمایندگان شهرستان ملایر اقای محمد کاظمی و حجه الاسلام احد ازادیخواه، مشاور رییس مجلس شورای اسلامی حسن زمانی دیدار کردند.
 
محمد کاظمی نماینده مردم ملایر با اشاره به نقش خبرنگاران در عرصه اطلاع رسانی، گفت: خبرنگاران چشم بیدار جامعه هستند که در برهه از زمان توانسته اند نقش خود را به خوبی ایفا کنند.

لازم به ذکر است بعد از هماهنگی  لازم توسط آقای آزادیخواه دیگر نماینده شهر ملایر از موزه کاخ نیاوران بازدید به عمل آمد.
 
بازدید اهالی رسانه ملایر از صحن علنی مجلس / خبرنگاران چشم بیدار جامعه
 
 
 
 
 
بازدید اهالی رسانه ملایر از صحن علنی مجلس / خبرنگاران چشم بیدار جامعه
 
بازدید اهالی رسانه ملایر از صحن علنی مجلس / خبرنگاران چشم بیدار جامعه
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار