امیدوارم در بازی روز یکشنبه همه ما با شارژ کامل به مصاف کانادا برویم و پیروز شویم.
کد خبر: ۷۵۴۳۴۱
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۲ 16 June 2019

 

 

لیبروی تیم ملی فوتبال لهستان هم به مانند الکساندر اشلیوکا، هم‌تیمی خود از جو موجود در ورزشگاه غدیر ارومیه تمجید کرد.

یاکوب پوپیفتشاک 23 ساله در گفت‌وگو با سایت لهستانی «پُلسَت اسپورت» درباره دیدار روز گذشته (شنبه) تیم ملی والیبال لهستان مقابل ایران در چارچوب هفته سوم از رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال 2019 که به برتری 3 بر 2 ایران انجامید، اظهار داشت: با وجود اینکه ما در بازی اول‌مان مقابل روسیه بهتر بازی کردیم، اما نتیجه نهایی رضابت‌بخش نبود. ما قهرمان جهان هستیم و باید در چنین بازی‌هایی به پیروزی برسیم. با توجه به تلاشی که از خودمان به نمایش گذاشتیم، می‌توانیم خوشحال باشیم، اگرچه بازی در جهنم ایرانیان - اشاره به جو وحشتناک سالن - واقعاً سخت است.

وی افزود: واقعاً هرگز چنین تماشاگرانی را در زندگی‌ام ندیده بودم و شاید دیگر چنین جوی را هم تجربه نکنم. لحظه کلیدی این بازی جایی بود که ما در سِت چهارم دچار افت شدیم و بازیکنان ایران ریتم بازی را در دست گرفتند و تا آخرین لحظه والیبال بازی کردند. امیدوارم در بازی روز یکشنبه همه ما با شارژ کامل به مصاف کانادا برویم و پیروز شویم.

در بازی‌های پایانی هفته سوم از لیگ ملت‌های والیبال 2019، تیم ملی والیبال لهستان از ساعت 15:30 امروز (یکشنبه) در سالن غدیر شهر ارومیه به مصاف کانادا می‌رود و تیم ملی والیبال ایران هم از ساعت 18:30 امروز در همین سالن مقابل روسیه صف‌آرایی خواهد کرد.

منبع: تسنیم
برچسب ها: والیبال
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار