عصر امروز در آئین افتتاح و بهره‌برداری از پروژه‌های محرومیت‌زدایی شهرستان ملکشاهی و باحضور فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام، دو باب منزل مسکونی در روستای خوشادول شهرستان ملکشاهی افتتاح و به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۷۵۳۵۱۸
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۵ 13 June 2019

 به گزارش تابناک ایلام، عصر امروز در آئین افتتاح و بهره‌برداری از پروژه‌های محرومیت‌زدایی شهرستان ملکشاهی و باحضور فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام، دو باب منزل مسکونی در روستای خوشادول شهرستان ملکشاهی افتتاح و به بهره‌برداری رسید. 

سرهنگ جمال شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام در حاشیه افتتاح این طرح‌ها گفت: این منازل مسکونی در راستای طرح شهید کاظمی در روستای خوشادول احداث شده است. 

وی با بیان اینکه هر واحد از این منازل به مساحت ۵۵ متر‌مربع ساخته شده افزود: جهت احداث هر واحد منزل مددجویان مبلغ ۴۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات محرومیت‌زدایی سپاه هزینه شده است.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام تصریح کرد: در سال ۹۸ تعداد ۸ واحد منزل مسکونی مددجویان در ملکشاهی در حال احداث است که ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

وی بیان داشت: ۱۲ واحد منزل مسکونی تعمیری و احداثی برای سیل‌زدگان تحت پوشش بهزیستی در قالب طرح جهاد همبستگی ملی با همکاری گروه‌های جهادی تا پایان سال انجام می‌شود./ع

 

مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار