استاندار مازندران در این دیدار ؛ از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات مردم منطقه غرب استان قرار گرفت .
کد خبر: ۷۵۳۳۱۴
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۱ 12 June 2019

استاندار مازندران امروز با حضور در شهرستان تنکابن با مردم این منطقه دیدار عمومی داشت.

 احمد حسین زادگان در ادامه دیدارهای چهره به چهره با مردم، همراه با مدیران استان و شهرستان؛ ساعتی پیش با مردم شهرستان تنکابن دیدار کرد .

استاندار مازندران در این دیدار ؛ از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات مردم منطقه غرب استان قرار گرفت و دستور تسریع در رسیدگی به درخواست های مردم را به مدیران دستگاههای اجرایی صادر کرد.

مقام عالی دولت در استان همچنین پیش از آغاز ملاقات مردمی؛ ضمن حضور در گلزار شهدای این شهرستان با خانواده شهید کاظمی دیدار و گفتگو کرد.

حسین زادگان در این دیدار، خانواده های شهدا را اسوه ایثار و موجب عزت و اقتدار نظام خواند و گفت: حفظ و ترویج آموزه های شهدا وظیفه ای همگانی است.

وی تفکر انقلابی شهدا را گرانبهاترین میراث برای نسل های آینده تلقی کرد و یادآور شد: باید زمینه انتقال درس آموزه های شهیدان به آیندگان فراهم شود.

استاندار تاکید کرد: رسانه ها، رسانه ملی و دستگاه ها و نهادهای تبلیغی و فرهنگی در قالب محتواهای فاخر و برنامه های موثر در این راستا اهتمام کنند.

بازدید از پروژه های عمرانی از جمله برنامه های استاندار مازندران در سفر به شهرستان تنکابن بود که برای تکمیل بعضی از طرحهای عمرانی دستورات لازم را صادر کرد.
منبع: خبرگزاری صداوسیما

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار