مهاجم تیم‌ ‌ملی فوتبال پرتغال پس از فینال لیگ ملت‌ها با رفتارهای عجیب خود سوژه رسانه‌های جهان شد.
کد خبر: ۷۵۳۱۷۸
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۱ 12 June 2019

 رونالدو دوباره سوژه رسانه‌های جهان شد

 

تیم ملی فوتبال پرتغال با تک گل گونسالو گدس توانست هلند را شکست دهد و فاتح لیگ ملت‌ها شود. در این بازی دوباره کریستیانو رونالدو سوژه رسانه‌ها شد؛ این بار نه به خاطر هنر نمایی‌هایش در زمین، بلکه به خاطر رفتارهای عجیبش. سایت آس هر دو حرکت ستاره پرتغالی را زیر ذره بین قرار داد و نوشت: در مراسم اهدای جوایز، برناردو سیلوا به عنوان بهترین بازیکن جام انتخاب شد.

رونالدو که از مرحله نیمه نهایی تیم ملی فوتبال پرتغال را همراهی کرده بود در دیدار برابر سوئیس درخشید و باعث شد تیمش به دیدار نهایی صعود کند. ستاره پرتغالی در دیدار فینال نیز بازی خوبی به نمایش گذاشت و انتظار داشت او را به عنوان بهترین بازیکن این تورنمنت انتخاب کنند اما این اتفاق رخ نداد و جایزه به بازیکن منچسترسیتی رسید.

رونالدو در کنار سیلوا حضور داشت اما زمانی که نام شماره "۱۰" تیم ملی پرتغال را به عنوان بهترین بازیکن جام اعلام کردند چهره رونالدو عوض شد. او ابتدا سر خود را تکان داد. این در حالی بود که دیگر بازیکنان پرتغال به سمت سیلوا رفتند تا به او تبریک بگویند. با وجود اینکه رونالدو نزدیک‌ترین بازیکن به سیلوا بود، به او تبریک نگفت‌.

 

پیش از این اتفاق، مهاجم یوونتوس به متیاس د لیخت نزدیک شد و از او پرسید: به یوونتوس می‌آیی؟ "

ستاره پرتغالی با این سوال خود از بازیکن جوان آژاکس دعوت کرد تا در یوونتوس بازی کند.

باشگاه بارسلونا از ماه‌ها قبل برای امضای قرارداد با د لیخت تلاش کرده اما برخی شرایط اجازه نمی‌دهند که آبی اناری‌ها نسبت به این انتقال خوش‌بین باشند. این بازیکن از تیم‌هایی همچون منچستریونایتد، پاری سن ژرمن و یوونتوس هم پیشنهاد دارد و برای پیوستن به بارسلونا خواهان دستمزد بالایی است. بارسا در صورت فروش ساموئل اومتیتی می‌تواند دستمزد بالایی به د لیخت بدهد.

 

رونالدو دوباره سوژه رسانه‌های جهان شد

 

دلیخت هنوز در رابطه با مقصد بعدی‌اش تصمیم‌گیری نکرده است چون پس از پایان بازی گفت‌: باید دید چه انتخابی برایم بهترین خواهد بود. کمی به زمان نیاز دارم. به تعطیلات خواهم رفت و سپس پیشنهادها را بررسی می‌کنم.

 
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار