فرمانده یگان انتظامی پلیس مترو پایتخت از کشف بلیت مترو تهران با اعتبار ۴۷ ساله خبر داد و گفت: متهمان این پرونده مدعی‌اند با عملیات سخت‌افزاری اقدام به تهیه این بلیت کرده‌اند.
کد خبر: ۷۵۳۰۳۵
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۱ 11 June 2019

 

 

ماموران پلیس آگاهی متروی تهران در بررسی‌های به عمل آمده متوجه یک آگهی در سایت خرید و فروش اینترنتی شدند که فردی در آگهی، مدعی شده بود کارت بلیط مترو با اعتبار ۴۷ ساله دارد و آن را به قیمت ۳۰ میلیون تومان می‌فروشد. 

با توجه به احتمال کلاهبرداری توسط این شخص، با فرد ارسال‌کننده آگهی تماس گرفته و زمینه دستگیری او فراهم شد.

این فرد با حضور در محل ادعا کرد که چنین کارتی را داراست و حتی برای اثبات این موضوع، کارت بلیت را مقابل چشمان ماموران آزمایش کرد که مشخص شد اعتبار کارت تا سال ۱۴۴۵ است و متهم به همراه فردی دیگر که حاضر در محل بود، به کلانتری منتقل شدند.

متهمان که هر دو دانشجوی فوق لیسانس بودند مدعی شدند با همکاری یکی از دوستانشان و با انجام یک سری عملیات سخت‌افزازی و نرم‌افزاری موفق به دست‌کاری کارت بلیت مترو شده‌اند و قصد داشتند این کارت بلیت را به قیمت ۳۰ میلیون تومان به فروش برسانند. 

سرهنگ علی راقی، فرمانده یگان انتظامی پلیس متروی پایتخت، با اعلام این خبر گفت: متهمان به مقام قضایی معرفی شدند. 

راقی متذکر شد: شهروندان برای خرید کارت بلیت اعتباری مترو، از جایگاه‌های معتبر مستقر در ایستگاه‌های مترو اقدام به خرید این کارت‌ها کنند، چرا که اخیرا مشاهده شده در سایتهای خرید و فروش مجازی این شکل معاملات صورت گرفته و هیچ نظارتی نیز توسط ناظران سایت‌های خرید و فروش اینترنتی، بر اصالت کالا انجام نمی‌شود.

منبع: تسنیم
برچسب ها: بلیط مترو ، مترو
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار