استاندار گیلان به صورت سرزده از سازمان جهاد کشاورزی استان بازدید و ضمن گفت‌ ‌وگو با کارکنان، در برنامه ملاقات عمومی شرکت و ضمن ملاقات چهره‌به‌چهره به درخواست‌های مراجعان رسیدگی کرد.
کد خبر: ۷۵۳۰۱۴
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۷ 11 June 2019

 حضور سرزده دکتر سالاری در برنامه ملاقات عمومی سازمان جهاد کشاورزی

 

مصطفی سالاری در ادامه برنامه‌ حضور سرزده در ادارات استان امروز به صورت سرزده از سازمان جهاد کشاورزی استان گیلان بازدید کرد.

استاندار گیلان در حاشیه این بازدید با بیان اینکه باید ساز و کار در تمامی دستگاه‌هایی اجرایی به نحوی باشد که مراجعین بدون مراجعه به شخص اول مجموعه مشکلات‌شان حل شود تصریح کرد: در مواردی که مراجعه کننده قانع نشده و خواستار دیدار شخص اول مجموعه است و یا تصمیم‌گیری خاصی را می‌طلبد، در روزهای سه‌شنبه و در فواصل هفته این ملاقات‌های انجام شود.

وی با اشاره به بخشنامه ابلاغ شده به دستگاه‌های اجرایی برای سفر هفتگی مدیران کل به شهرستان‌ها اظهار داشت: در این سفر یک روزه حتماً باید دیداری با مردم آن شهرستان داشته و از نزدیک پیشنهادات و مشکلات را شنیده و به ارائه راهکار بپردازند.

سالاری با بیان اینکه اصل کار در این دیدار‌ها و نشست‌ها پیگیری و ارائه پاسخ به مراجعین است گفت: باید دید که از این تعداد مراجعه چند نفر مشکلات‌شان حل شده و متقائد شده‌اند و در واقع نتیجه‌ی این دیدارها مشخص باشد زیرا این موضوع هدف‌گذاری اصلی ما در این ملاقات‌ها است.

وی با اشاره به اینکه تفویض اختیار به ادارات شهرستان‌ها امری ضروری است افزود: همان‌طور که دولت تصمیماتی‌ را گرفته و از طریق وزراء و مدیران کل وزارت‌خانه ها به استان‌ها تفویض اختیار شده، مدیران استانی‌ هم برای اینکه کار مردم با سرعت بیشتر و رضایت بهتری حاصل شود و هزینه‌ها کاهش پیدا کند باید اختیاراتی را به مدیران شهرستان‌ها بدهند.

نماینده عالی دولت در گیلان با بیان اینکه از لحاظ سر کار داشتن با معیشت مردم هیچ دستگاه‌های به اندازه خانواده جهاد کشاورزی در استان گیلان این نقش و جایگاه‌ را ندارد خاطر نشان کرد: بیشتر مشاغل و کسب‌وکار مردم گیلان به جهاد کشاورزی مربوط می‌شود بنابراین برنامه‌ریزی و سیاست‌گذاری این دستگاه از لحاظ قشرهای صنفی اثرگذار و دقت بیشتری را می‌طلبد.

وی با بیان اینکه در حوزه جهاد کشاورزی امسال بهترین سالی است که بتوانیم کارهای جدی و تحولی انجام دهیم، افزود: جهاد کشاورزی استان روی محصولات اصلی تولیدی و کشاورزی استان با توجه به شرایط بازار برنامه و هدف‌گذاری ارائه کند.

در جریان این جلسه مطالبات و مشکلات ده‌ها تن از مراجعین مطرح و از سوی استاندار گیلان دستورات و رهنمودهای لازم صادر شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار