اسدالله عباسی نماینده رودسر و املش در مجلس به عنوان سخنگوی هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی انتخاب شد.
کد خبر: ۷۵۳۰۰۴
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۶ 11 June 2019

 عضو مجمع نمایندگان گیلان سخنگوی هیات رئیسه مجلس شد

 

اسدالله عباسی عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به نشست عصر امروز این هیئت، گفت: در این جلسه بنده به عنوان سخنگوی هیئت‌رئیسه و ناظر فرهنگی مجلس انتخاب شدم.

وی با بیان اینکه  در این جلسه قرعه‌کشی در خصوص جایگاه دبیران در هیئت رئیسه انجام و وظایف هریک از دبیران مشخص شد، ادامه داد: براساس قرعه‌کشی، بهروز نعمتی به عنوان ناظر بخش پشتیبانی و محمد آشوری به عنوان ناظر بخش مالی مجلس انتخاب شدند.

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس با اعلام اینکه بر اساس قرعه‌کشی انجام شده اکبر رنجبرزاده وظیفه اعلام اسامی موافقان و مخالفان طرح‌ها و لوایح نمایندگانی که می‌خواهند در صحن تذکر دهند را عهده‌دار شد، عنوان کرد: محمدعلی وکیلی نیز مسئولیت قرائت تذکرات کتبی و همچنین اعلام اسامی تذکردهندگان شفاهی پایان صحن شد.

سخنگوی هیئت‌رئیسه مجلس با بیان اینکه یوسف‌نژاد در این قرعه‌کشی جایگزین علیرضا رحیمی و مسئول اعلام وصول طرح‌ها و لوایح و نیز اسامی میهمانان حاضر در جلسه شد، اضافه کرد: علیرضا رحیمی نیزمسئولیت قرائت اسامی ناطقان میان‌دستور را برعهده گرفت و امیر آبادی نیز در جایگاه خود در هیئت رئیسه باقی ماند.

عباسی تصریح کرد: امیر حسین قاضی‌زاده هاشمی نیز در جایگاه قبلی خود که اعلام دستور کار صحن است باقی ماند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار