امام جمعه رشت گفت: اجازه نخواهیم داد گیلان به محلی برای، تاخت و تاز، فساد و بی بندوباری و محل جولان دادن هنجارشکنان تبدیل شود.
کد خبر: ۷۵۲۰۳۶
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۷ 08 June 2019

 اجازه نمی دهیم گیلان به محلی برای فساد و بی بندوباری تبدیل شود

 

حجت الاسلام والمسلمین رسول فلاحتی، نماینده ولی فقیه در گیلان امروز در خطبه‌های نماز جمعه مرکز استان با بیان این این که ملت بزرگ ایران با اقتدار در برابر دشمنان ایستاده اند، گفت: این ملت با حضور خود در همه عرصه‌ها و صحنه‌های انقلاب ثابت کردند که پشتیبان این نظام اسلامی هستند.
 
وی با بیان این که دشمنان با فشار، تهدید و تحریم خیال می‌کنند می‌توانند ملت ایران را تسلیم خواسته‌های خود کنند، افزود: این ملت با قدرت در برابر توطئه‌های دشمنان ایستاده اند و از مواضع به حق خود عقب نشینی نخواهند کرد.
 
حجت الاسلام والمسلمین فلاحتی در ادامه سخنان خود به طرح معامله قرن اشاره کرد و با بیان این که همان طور که مقام معظم رهبری نیز فرمودند این طرح به شکست خواهد انجامید، ادامه داد: امروز بسیاری از ملت‌های جهان در برابر این طرح خائنانه موضع گیری کرده اند.
 
امام جمعه رشت به حمایت‌های جهانی از مردم مظلوم فلسطین در پی تلاش آمریکا برای اجرای طرح معامله قرن اشاره کرد و گفت: امروز ملت‌های مسلمان جهان وظیفه دارند قاطعانه در برابر این توطئه خطرناک بیاستند.
 
وی با اشاره به این که بیش از هفت دهه است که مردم مظلوم فلسطین در برابر جنایت‌های رژیم غاصب صهیونیستی ایستاده اند، افزود: اگر همه ملت‌های مسلمان جهان از مردم مظلوم فلسطین پشتیبانی کنند می‌توانند فلسطین را از دست صهیونیست‌های جنایت کار نجات دهند.
 
حجت الاسلام والمسلمین فلاحتی در بخش دیگری از سخنان خود به تلاش دشمن برای تضعیف فرهنگی دینی مردم اشاره کرد و گفت: دشمن از سال‌ها قبل برای به چالش کشاندن فرهنگ دینی مردم ما تلاش‌هایی را آغاز کرده که متأسفانه شاهد گسترش آن هستیم.
 
امام جمعه رشت با بیان این که هدف دشمن دور کردن نسل جوان از فرهنگ دینی و سوق دادن به سمت فرهنگ غربی است، تصریح کرد: متأسفانه به دلیل عدم توجه مسؤولان و خلأ به وجود آمده شاهد هنجارشکنی در جامعه اسلامی هستیم.
 
وی در ادامه سخنان خود با ابراز نگرانی از وضعیت فرهنگی شمال کشور، افزود: متأسفانه امروز هر کس به فکر هنجارشکنی، فساد و ولنگاری می‌افتد به استان‌های شمالی سفر می‌کند و این مسأله جای تأسف دارد.
 
حجت الاسلام والمسلمین فلاحتی بر ضرورت مقابله جدی مسؤولان با این گونه ناهنجاری‌ها تأکید کرد و گفت: شمال کشور سرزمین زنان و مردان با خدا و همچنین مهد عاشقان ولایت و اهل بیت (ع) است و نباید شاهد بروز چنین مسائلی باشیم.
 
امام جمعه رشت با بیان این که گیلان نباید به پاتوقی برای فاسدان و هنجارشکنان تبدیل شود، تأکید کرد: اجازه نخواهیم داد گیلان به محلی برای تاخت و تاز، فساد و بی بندوباری و محل جولان دادن هنجارشکنان تبدیل شود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار