شکست سنگین تیم ملی فوتبال سوریه برابر ایران باعث تمسخر هواداران فوتبال در این کشور و بیانیه فدراسیون فوتبال سوریه شد.
کد خبر: ۷۵۲۰۰۹
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۵ 08 June 2019

 

تابناک / تیم ملی فوتبال سوریه در دیداری دوستانه به مصاف ایران رفت و با ۵ گل تن به شکست داد. شکست سنگین سوری‌ها در این دیدار باعث شد تا فدراسیون فوتبال این کشور بیانیه‌ای صادر کند.

به گزارش سایت اورینت،در این بیانیه آمده است: تیم ملی فوتبال سوریه بدترین بازی خود را برابر ایران به نمایش گذاشت. اشتباهات فردی، ضعف خط دفاعی و مشکلات بدنی بازیکنان باعث شد تا این شکست سنگین را متحمل شویم. ما نتوانستیم بازی همیشگی خود را به نمایش بگذاریم.

سایت اورینت سوریه از واکنش های تمسخر آمیز کاربران بعد از این بیانیه و شکست سنگین سوریه برابر ایران نوشت. یکی از کاربران نوشته است: وقتی رئیس فدراسیون یک فرد نظامی است دیگر چه انتظاری از تیم ملی می توان داشت.

یکی دیگر از کاربران در پست تسمخر آمیز خود نوشت: فدراسیون فوتبال ازبکستان بعد از این شکست سنگین اعلام کرده که در دیدار دوستانه خود برابر سوریه از دروازه‌بان استفاده نمی‌کند.

کاربر دیگر نوشت: آنچه که در بیانیه باعث تعجب من شد این است که نوشته شده تیم بازی همیشگی خود را به نمایش نگذاشت. کدام بازی منظورتون هست؟ مگر ما سبک خاصی داریم؟ سبک بازی ما محلاتی است تا جایی که همه با هم دفاع کنیم و همه باهم در کارهای هجومی شرکت کنیم و همه با هم در خط میانی جمع شویم.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار