کد خبر: ۷۵۱۶۰۲
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۶ 05 June 2019

 

 

تابناک / آیت الله سیدابراهیم رئیسی در جلسه امروز با مسئولان عالی قضائی، گفت: ما در همین قضیه اخیر که مساله مذاکره امریکایی‌ها و اصراری که امریکایی‌ها این روزها ملتمسانه برای مذاکره دارند، معلوم شد نگاه کارشناسانه و قوی که رهبری داشتند و بارها به مسئولان فرمودند و تاکید کردند که امروز ایستادگی و مقاومت و اقتصاد مقاومتی و بر مواضع آن پافشاری کردند راه نجات بخش می‌تواند باشد و ما جلوه‌های آن را می‌توانیم ببینیم.

وی با طرح این سوال که راستی امروز چه کسی اصرار بر مذاکره دارد؟ گفت: ملتمسانه امریکایی‌ها دنبال مذاکره هستند. معلوم شد آنها محتاج مذاکره‌اند نه ما دنبال مذاکره.

رئیسی تصریح کرد: اگر بر مواضع اصولی و مواضع انقلابی پافشاری کنیم حتماً امریکایی‌ها وادار به عقب نشینی خواهند شد. راه عقب نشینی دشمن ایستادگی و مقاومت است و جریان مواضع این روزهای مسؤولان رسمی امریکایی نشان دهنده این حقیقت است و ما این را از هدایت‌های فقیه و رهبر معظم انقلاب اسلامی داریم که همواره خداوند را شاکریم و خود را موظف می‌دانیم که ان‌شاءالله در همه عرصه‌های مدیریتی و اجرایی آنگونه عمل کنیم که رضای اوست و در جهت اجرای رهنمودهای معظم انقلاب اسلامی است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار