تابناک / مهندس سیدمهدی رجایی در پیامی ضمن گرامیداشت قیام 15 خرداد، فرارسیدن سالروز عروج ملکوتی امام خمینی (ره) را تسلیت گفت.
کد خبر: ۷۵۱۴۳۳
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۳ 04 June 2019

تابناک / مهندس سیدمهدی رجایی در پیامی ضمن گرامیداشت قیام 15 خرداد، فرارسیدن سالروز عروج ملکوتی امام خمینی (ره) را تسلیت گفت.

 

پیام تسلیت شهردار لنگرود به مناسبت سالروز رحلت امام خمینی(ره) و قیام خونین 15 خرداد

 

متن پیام بدین شرح است:

 

بسمه تعالی

حضرت امام خمینی(ره) با رهبری حکیمانه و عالمانه خود عظیم‌ترین حماسه مردمی و شگفت‌انگیزترین پدیده قرن اخیر را با خلق یک حکومت دینی برخاسته از اراده مردم طراحی و پایه‌گذاری کرد و نیمه خرداد هر سال یادآور سالروز عروج ملکوتی عبد صالح پروردگار، خمینی کبیر (ره) و سالگشت حادثه تاریخ‌ساز مدرسه فیضیه، موسم مرگ و اندوه همیشگی ملت مسلمان ایران است. مبارزِ خستگی‌ناپذیری که انقلاب شکوهمند اسلامی ایران را به‌عنوان رستاخیز و رویداد قرن با تکیه بر فرهنگ عظیم عاشورا و پشتیبانی ملت مجاهد ایران و به مدد الهی بر پایه استقلال و آزادی بنا نهاد و پس از سال‌ها سلوک متعالی، در راه قرب الهی و هدایت بندگان خدا به لقاءالله پیوست و امت اسلام را در ماتم خویش داغدار کرد.

 

اینجانب یاد و خاطره آن امام فقید سفر کرده و شهدای انقلاب اسلامی و خالقان حماسه بزرگ 15 خرداد را گرامی داشته و حرکت تحت منویات رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) به منظور پاسداشت راه امام و ولایت در جهت شکوفایی ارزش‌های انقلاب را خواستارم.

 

 

سیدمهدی رجایی
شهردار لنگرود
14 خرداد 1398

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار