کد خبر: ۷۵۱۱۰۹
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۶ 03 June 2019

تابناک / محدودیت‌های ترافیکی از امروز دوشنبه تا شنبه ۱۸خرداد در جاده‌های مازندران و گیلان، اعلام شد.

مرکز مدیریت راههای کشور اعلام کرد: این محدودیت ها به علت تعطیلات پیش رو از امروز در جاده های هراز ، سوادکوه و کندوان اعمال می شود.

بر اساس اعلام این مرکز؛ تردد موتورسیکلت از ساعت 12ظهر امروز دوشنبه 13 خرداد تا ساعت 6 روز شنبه 18خرداد از محورهاي كرج – چالوس، هراز، سوادکوه و بالعكس ممنوع است.

تبصره-تردد موتورسيكلت هاي انتظامي و امدادي براي انجام ماموريت هاي ضروري در مسير مجاز جريان ترافيك بلامانع خواهد بود.

- محور كندوان
الف - تردد انواع وسايل نقليه از ساعت12 امروز دوشنبه 13خرداد تا 2بامداد روز بعد، از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع بوده و با اعلام مأمورين پليس راه درمحل، تردد انواع وسايل نقليه از ساعت16 امروز دوشنبه 13خرداد تا 2بامداد روز سه شنبه 14خرداد از کرج به سمت مرزن آباد بصورت يكطرفه خواهد بود.

ب - تردد انواع وسايل نقليه از ساعت12 روز چهارشنبه 15خرداد تا 2بامداد روز پنج شنبه 16خرداد از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع بوده و با اعلام مأمورين پليس راه درمحل، تردد انواع وسايل نقليه از ساعت16 روز چهارشنبه 15خرداد تا 2بامداد روز پنج شنبه 16 خرداد از کرج به سمت مرزن آباد بصورت يكطرفه خواهد بود.

ت - تردد انواع وسايل نقليه از ساعت12 روز جمعه 17خرداد تا 2بامداد روز شنبه 18خرداد از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مأمورين پليس راه درمحل، تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 16 روز جمعه 17خرداد تا 2بامداد روز شنبه 18خرداد از مرزن آباد به سمت کرج بصورت يكطرفه خواهد بود.

- محور هراز:
تردد انواع وسايل نقليه از ساعت12 روز جمعه 17خرداد تا 2 بامداد روز شنبه 18خرداد از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و با اعلام مأمورين پليس راه درمحل، تردد انواع وسايل نقليه از ساعت14 روز جمعه 17خرداد تا 2بامداد روز شنبه 18خرداد از آب اسک به سمت رودهن (محدوده مشاء) بصورت يكطرفه خواهد بود.(البته در صورت افزایش حجم تردد و عدم گنجایش سطح راه، محدودیت یکطرفه شدن محور هراز از پلیس راه لاریجان به سمت رودهن اعمال خواهد شد.)

در صورت افزایش حجم تردد و عدم گنجایش سطح راه به منظور تخلیه بار ترافیکی محدودیت های مقطعی از مسیر شمال به جنوب یا جنوب به شمال محور های هراز و کرج - چالوس اعمال خواهد شد.

- تردد نقليه سنگين (به استثناء حاملين موادسوختي و يا فاسدشدني):
- محور كندوان: تردد انواع تريلر ، كاميون و كاميونت از محور كرج – چالوس و بالعکس کماکان ممنوع است.
- محور هراز: الف - تردد کلیه تریلرها کماکان ممنوع است.
ب- تردد كليه كاميون ها و كاميونت ها به استثناي حاملين مواد سوختي و فاسد شدني از ساعت12 امروز دوشنبه 13خرداد الی ساعت18 روز شنبه 18خرداد از محور هراز ممنوع است.

محور سوادکوه:
تردد كليه تريلرها به استثناي حاملين مواد سوختي و فاسد شدني از ساعت 12تا24 روز دوشنبه 13خرداد از مسیر جنوب به شمال محور فوق ممنوع بوده و همچنین از ساعت 8تا24 روز جمعه 17خرداد تردد كليه تریلرها به استثناي حاملين مواد سوختي و فاسد شدني از مسیر شمال به جنوب محور قائم شهر – فیروزکوه – تهران ممنوع است.

اعمال محدودیت‌های ترافیکی در ۲جاده اصلی گیلان
پلیس راه گیلان اعلام کرد: در تعطیلات پیش رو در ۲جاده رشت – قزوین و آستارا – اردبیل محدودیت‌های ترافیکی اعمال می‌شود.
رییس پلیس راه گیلان امروز گفت: تردد خودرو‌های باربری سنگین به جز حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ امروز در جاده رشت – قزوین و آستارا – اردبیل و بر عکس ممنوع است.
سرهنگ حسین محمدپور افزود: این محدودیت ترافیکی همچنین از ساعت ۸ تا ۲۴ روز‌های ۱۴، ۱۵ و ۱۷ خرداد در ۲ جاده رشت – قزوین و آستارا – اردبیل و بر عکس اعمال می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار