ایرنا نوشت: تهیه‌کننده ویژه برنامه «جشن رمضان» می‌گوید که دستور رسمی برای کنار گذاشتن شهره سلطانی از این برنامه نداشتند اما اگر از ابتدا تصویری از او را همراه با یک سگ می‌دید با این هنرمند همکاری نمی‌کرد.
کد خبر: ۷۴۷۹۲۰
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۴ 23 May 2019

 انتشار یک عکس، دلیل حذف شهره سلطانی از برنامه «جشن رمضان»؟

 

در هفته‌ای که گذشت تغییرات و تحولات زیادی در سازمان صداوسیما رخ داد همچنین تصمیمات و عملکرد جدید مسئولان این سازمان حاشیه‌های بسیاری را هم در برداشت. یکی از این حاشیه‌ها مربوط به کنار گذاشتن شهره سلطانی از ویژه برنامه «جشن رمضان» بود. 

سلطانی بازیگر تلویزیون و سینما همراه با جواد رضویان دو مجری این برنامه بودند ولی چند روز پیش، برنامه بدون حضور سلطانی روی آنتن رفت و یوسف صیادی در غیاب این بازیگر کنار جواد رضویان این برنامه را اجرا کردند.

فقط چند ساعت پس از غیاب سلطانی از عکسی از این هنرمند همراع با یک سگ در فضای مجازی منتشر شد. کاربران فضای مجازی ادعا کردند که سلطانی به خاطر این عکس ممنوع‌التصویر شده است و نمی‌تواند اجرایش را در جشن رمضان ادامه دهد.

سید محمد هاشمی اصل تهیه‌کننده «جشن رمضان» هم درباره توقف اجرای این هنرمند گفت: «از ابتدا قرار بود در جشن رمضان هر ۱۰ روز یک‌ بار مجریان تغییر کنند. همچنین ما اتاق فکری داریم که متشکل از مدیر گروه شبکه و مسئولان دیگر است که اینگونه مسائل در این اتاق فکر مطرح شده و درباره‌اش تصمیم گرفته می‌شود. تصمیم تیم برنامه‌ساز برای تغییر مجری پس از ۱۰ روز با تصمیم اتاق فکر درباره کنار گذاشتن برخی هنرمندان به خاطر سبک زندگی‌شان همزمان شد اما باید بگویم که من به عنوان تهیه‌کننده این برنامه دستور رسمی از مقامات و مسئولان دریافت نکردم.»

این تهیه‌کننده ادامه داد: «سگ در دین اسلام نجس است، تبلیغ سگ بازی ضد شئونات اسلامی در ایران است. نمی‌توان در رسانه جمهوری اسلامی روی آنتن رفت اما قوانین کشور و شئونات اسلامی را رعایت نکرد. اگر من از ابتدا چنین عکسی را می‌دیدم مطمئنا با این هنرمند همکاری نمی‌کردم.»

تهیه‌کننده جشن رمضان تاکید کرد: «من سال‌هاست برنامه‌سازی می‌کنم و همه می‌دانند که چقدر روی مسئله دستورات اسلام و شئونات اسلامی دقت دارم.»

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار