فرماندار بهاباد از سوم خرداد به عنوان نقطه عطف تاریخ دفاع مقدس یاد کرد و گفت: فتح خرمشهر با حماسه آفرینی رزمندگان اسلام موازنه جنگ را تغییر داد و چنین مناسبتهایی که فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه تعمیق می بخشد، باید برجسته سازی شود.
کد خبر: ۷۴۷۴۲۰
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۳ 22 May 2019

محمد مهدی خانی زاده در جلسه هماهنگی بزرگداشت سالروز حماسه فتح خرمشهر با گرامیداشت سوم خرداد اظهار داشت: فتح خرمشهر با هیچ میزان و معیاری قابل سنجش نیست و همان طور که امام خمینی (ره) فرمودند: 'خرمشهر را خدا آزاد کرد' .
وی در ادامه افزود : خرمشهر برای ملت ما تنها یک شهر نیست، بلکه تاریخ گویای پایداری، ایثار و جاودانگی انقلاب است و سوم خرداد آیینه ای از تاریخ و جغرافیای دفاع مقدس و جهاد آگاهانه و شجاعت این امت است.
امام جمعه بهاباد نیز با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و حماسه فتح خرمشهر بر هرچه با شکوهتر برگزارشدن برنامه های سوم خرداد تاکید کرد و با اشاره به همزمانی سوم خرداد با شب‌های احیا عنوان کرد: برگزاری مراسم شب احیا بر سر مزار شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم در این ایام برگزار می شود.
در ادامه این نشست پس از بحث وتبادل نظر اجرای برنامه های دیدار با خانواده شهدا، عطر افشانی و گلباران قبور متبرک شهدا، برگزاری مراسم زیارت عاشورا در جوار قبور مطهر شهدا ، تبیین حماسه فتح خرمشهر توسط ائمه جماعات در مساجد، برگزاری مسابقات ورزشی بمناسبت سوم خرداد توسط اداره ورزش و جوانان و نشست های بصیرتی در سالروز حماسه فتح خرمشهر در دستور کار قرار گرفت .
مرکز شهرستان 20 هزار نفری بهاباد در فاصله 200 کیلومتری جنوب شرقی استان یزد قرار دارد .

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار