استاندار مازندران با اشاره به نامگذاري امسال با عنوان رونق توليد گفت که اين رونق توليد تنها به صورت يک اسم يا نوشتن بر روي سر برگ هاي اداري خلاصه نمي شود و به صورت جدي و مستمر براي عملي کردن آن تلاش مي کنيم .
کد خبر: ۷۴۶۴۱۵
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۱:۰۳ 20 May 2019

احمد حسين زادگان روز يکشنبه در جلسه شوراي اداري مازندران افزود: براي اينکه بتوانيم افزايش بهره وري داشته باشيم،کسري هاي اعتباري و همچنين تحريم ها را جبران بکنيم به رونق توليد در استان نياز داريم.
استاندار مازندران، با اشاره به اينکه رسانه ها به صورت مصداقي طرح عملياتي و اجرايي در حوزه هاي مختلف ارائه بکنند از انجمن هاي مردم نهاد به عنوان ظرفيت هايي نام برد که در زمان هاي خاص از جمله پيگيري مسائل بهره وري مي توان استفاده کرد .
حسين زادگان گفت: با موافقت محيط زيست کشور 2 سد ديگر در مازندران احداث مي شود و در سيلاب هاي اخير سدهاي موجود باعث شد تا جلوي خسارت هاي بيشتر گرفته شود.
وي گفت: اگر قرار است در حوزه صنعت و اشتغال اتفاقي بيفتد يکسري طرح هايي همجون پتروشيمي هستند که بايد مستقر شود.
استاندار مازندران اضافه کرد: با موافقت اخير محيط زيست در شهرک هاي صنعتي ، اميرآباد و جاهايي که زمين هاي حاصلخيزي ندارند اين کار صورت بگيرد.
وي از ايده نوظهور ايجاد مازندران پاک خبر داد و گفت که براي محقق شدن اين مهم بايد از تمامي ظرفيت هاي راهداري ، فرمانداران و نيز اگاهي بخشي رسانه ها استفاده شود .
به گفته استاندار مازندران اکنون وضعيت استان بخاطر تلمبار زباله ها نامساعد است و با پويش و تقويت مازندران پاک مي توان اين استان را نجات داد
وي در خصوص حضور و فعاليت اتباع بيگانه در مازندران گفت که براساس آمار غير رسمي حدود سه هزار اتباع خارجي در استان مازندران داريم که عملا از فرصت شغلي اين استان استفاده مي کنند.
وي ادامه داد: پيگيري و شناسايي اين اتباع خارجي و پس گرفتن اين ظرفيت هاي اشتغال و در اختيار افراد بومي قرار گذاشتن ، گامي در جهت اشتغالزايي مي باشد.
مدير کل حفظ آثار و نشر ارزشهاي دفاع مقدس مازندران نيز در اين جلسه با اشاره به نزديک بودن سوم خرداد ، روز ازادسازي خرمشهر ، گفت: سي و هفتمين سالگرد وقوع اين رخداد را پيش رو داريم که در خطبه هاي نماز جمعه مرکز استان خاطره گويي رزمندگان آن ايام انجام مي شود .
سردار عبدالله ملکي افزود: 10 کميته بزرگداشت اين روز و همچنين در 22 شهرستان برنامه ريزي نماد آزادي را انجام خواهند داد .
وي ادامه داد : اهم برنامه هاي اين رخداد ديدار با شهدا، عطر افشاني گلزار شهدا، برگزاري مراسم ويژه صبحگاه قرآني در سراسر استان ، حضور نيروهاي مسلح در نماز جمعه ، سخنراني رزمندگان پيشکسوت در مراسم ها و جمع ها است .
مدير ستاد اقامه نماز مازندران نيز در اين جلسه با تاکيد بر اهميت دادن به مقوله برپايي نماز در نهادها ، اماکن عمومي و مدارس ، گفت: براي اين منظور بايد مشکلات نمازخانه ها در اماکن عمومي از جمله تفرجگاهها برطرف شود و درب مساجد همواره به روي مردم باز باشد .
حجت الاسلام عباسعلي ابراهيمي گفت: همچنين براي برپايي و تقويت نماز در جامعه بودجه اختصاصي براي اين مقوله فراهم شود و شهرداران نيز نامگذاري ميادين در شهرها را در دستور کار قرار بدهند .
مدير ستاد نماز مازندران همچنين از تنظيم سند بنيادين براي عملياتي شدن نماز در مراکز آموزشي استان خبرداد .
خبرگزاری ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار