کد خبر: ۷۴۴۷۱۰
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۸ 14 May 2019
گیلان قطب بزرگ کسب و کار الکترونیکی در کشور است

 

تابناک / معاون‌هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گیلان کسب رتبه تک رقمی گیلان در بهبود فضای کسب و کارهای مجازی در دو سال گذشته را نشان دهنده پتانسیل خوب استان در این حوزه خواند و گفت: ۱۱۷۴ فرصت شغلی با دریافت نماد اعتماد الکترونیکی در گیلان فعال شد.

جلسه کمیته تخصصی کاهش موانع کسب و کارهای مجازی به ریاست سید محمد احمدی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گیلان برگزار شد.

 

در این جلسه احمدی با بیان اینکه تاکنون حدود 48هزار شغل حوزه فناوری اطلاعات در کشور ایجاد شده،اظهار داشت: از این میزان ۱۱۷۴ فرصت شغلی با دریافت نماد اعتماد الکترونیکی در گیلان فعال ایجاد است.

وی کسب رتبه تک رقمی گیلان در بهبود فضای کسب و کار مجازی در دو سال گذشته را نشان دهنده پتانسیل خوب استان در این حوزه خواند و افزود: بر اساس برنامه ریزی ها و تلاش های صورت گرفته گیلان به عنوان قطب کسب و کار الکترونیکی در کشور شناخته شده و استان برتر کشور در این راستا محسوب می شود.

احمدی خاطرنشان کرد: در اجرای بخشنامه معاون حقوقی رئیس جمهور با موضوع شیوه نامه تشکیل و نحوه عملکرد کارگروه کاهش موانع کسب و کارهای مجازی ،کمیته تخصصی مذکور در استانداری گیلان تشکیل می شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری یادآور شد: رسالت این کمیته تقویت کسب و کارهای مجازی و یاری رساندن در کاهش موانع و مشکلات آن و رونق کسب و کار و رفع موانع تولید خدمت رسانی و کسب و کارهای نوپا است که هم افزایی کلیه دست‌اندرکاران موضوع را می طلبد و شایسته است تا دستگاههای اجرایی مرتبط همکاری لازم را در تحقق اهداف تعیین شده ارائه کنند.

وی در ادامه تصریح کرد: در راستای ساماندهی کسب و کارهای مجازی و به استناد مواد 12 و 13 آیین نامه ابلاغ شده که در حمایت از استارتاپ‌ها و با هدف تسهیل امور آنها تدوین شده، هیچ دستگاهی اجازه ندارد بدون طرح شکایت در کمیته تخصصی و بررسی اولیه، از کسب و کارهای نوپا شکایت کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار