سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت گفت: برای شکست استقلال و رقم زدن یک روز به یاد ماندنی برای مردم گیلان به تهران می آییم.
کد خبر: ۷۴۴۵۹۱
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۲ 14 May 2019

 دست نشان: بازی با استقلال برای ما حکم مرگ و زندگی را دارد/از نظر شرایط مالی صفر هستیم

 

ایرنا: «نادر دست نشان» با اشاره به دیدار تیمش برابر استقلال در هفته پایانی لیگ برتر افزود: این مسابقه برای ما حکم مرگ و زندگی را دارد و مهم ترین دیدار فصل محسوب می شود. در حال حاضر فقط به این فکر می کنیم که به تهران بیاییم و با کسب یک پیروزی خوب روز به یاد ماندنی را برای سپیدرود رقم بزنیم.


وی اظهار داشت: دیدار با نساجی را نباید واگذار می کردیم چرا که عملکرد خیلی خوبی داشتیم اما باید به هر قیمتی که شده استقلال را شکست دهیم.


سرمربی تیم فوتبال سپیدورد رشت خاطر نشان کرد: فوتبال زیبایی های خاص خودش را دارد و غیر قابل پیش بینی نیست. حوادث زیادی هم در آن رخ می دهد. به همین خاطر هم اصلا به پیروزی برابر استقلال نا امید نیستیم.


دست نشان خاطر نشان کرد: از نظر شرایط مالی راستش را بخواهید صفر هستیم. امروز هم مالک تیم به تمرین آمد و به بازیکنان وعده داد که درصد کمی از قراردادشان را به صورت چک دریافت خواهند کرد. از طرفی شکست برابر نساجی از نظر روحی سطح تیم ما پایین آورده بود اما در جلسه ریکاوری که بعد از مسابقه داشتیم به بازیکنان گفتم که همه چیز تمام شده و فقط به شاد کردن مردم خوب گیلان فکر کنید. خدا را شکر تیم از نظر روحی شرایط خوبی دارد و آماده دیدار برابر استقلال است.


وی گفت: شاید خیلی از بازیکنان برای نخستین مرتبه است که ورزشگاه آزادی را خواهند دید. من از وقتی به سپیدرود آمدم برخی بازیکنان با تیم قطع همکاری کردند و خیلی دیگر هم مصدوم شدند. بازیکنان زیادی از تیم های امید اضافه کردیم که خدا را شکر توانستند به ما کمک کنند.


دست نشان تصریح کرد: استقلال با انگیزه کسب سهمیه برابر ما به میدان می آید اما ما اگر به چیزی به غیر از برد فکر کنیم بهتر است به تهران نیاییم. قطعا هدف ما پیروزی در این مسابقه است و همه تلاشمان را به کار می گیریم تا به خواسته خود برسیم.


دیدار حساس تیم های استقلال تهران و سپیدرود رشت در هفته سی ام لیگ برتر فوتبال باشگاههای کشور روز پنجشنبه همزمان با سایر دیدارها از ساعت 21:30 در ورزشگاه آزادی تهران آغاز می شود.
سپیدرود رشت با 20 امتیاز در خطر سقوط به لیگ دسته یک فوتبال کشور قرار دارد.

 
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار