کد خبر: ۷۴۴۱۷۸
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۱ 13 May 2019

تابناک / جزئیات مراسم اعتکاف رمضانیه ویژه دانشجویان دانشگاه های استان اعلام و همایش موفقیت در حوزه کسب و کار با عنوان حلقه گمشده در گیلان برگزار می شود.

 

سعید رهسپار رئیس روابط عمومی دانشگاه گیلان عصر یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: برنامه اعتکاف رمضانیه دانشجویی دانشگاه های استان به همت دفتر استانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های گیلان برگزار می شود.
وی با بیان این که دانشجویان دانشگاه های استان گیلان برای شرکت در برنامه اعتکاف رمضانیه تا بیست و پنجم ماه جاری برای ثبت نام فرصت دارند، افزود: برادران برای ثبت نام بایستی با شماره 09379527909 و خواهران با شماره 09910721416 تماس گیرند.
رئیس روابط عمومی دانشگاه گیلان خاطر نشان کرد: اعتکاف رمضانیه دانشجویی دانشگاه های استان اول تا سوم خرداد ماه مصادف با 17، 18 و 19 رمضان در مسجد باقرالعلوم دانشگاه گیلان برگزار می شود.
بر اساس آخرین آمار، هم اکنون حدود 17 هزار دانشجو در رشته های مختلف مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در دانشگاه گیلان مشغول به تحصیل هستند؛ این دانشگاه دارای حدود 600 عضو هیات علمی است.

**برگزاری همایش موفقیت در حوزه کسب و کار در گیلان
رئیس مرکز آموزش بازرگانی گیلان از برگزاری بزرگترین همایش موفقیت در حوزه کسب و کار طی خرداد ماه آینده در استان خبر داد .
گزارش روابط عمومی مرکز آموزش بازرگانی گیلان به ایرنا حاکیست؛ روهام قلیچی با اعلام این مطلب افزود: برای اولین بار در گیلان همایشی بزرگ برای دستیابی به مسیرهای موفقیت در کسب و کار در دوره رکود اقتصادی با عنوان حلقه گمشده موفقیت با حضور محمود معظمی برای تشریح نکات کلیدی و محوری موفقیت برگزار می شود.
وی ادامه داد: همواره جای آموزش های مهارتی در استان خالی بوده و این مرکز با برنامه ریزی های راهبردی با استفاده از استادان مجرب و خلاق، سعی در برطرف کردن این خلاء دارد.
وی با بیان اینکه این همایش بیست و دوم خرداد ماه امسال در رشت برگزار خواهد شد، اظهار داشت: علاقمندان به حضور در این رویداد فرهنگی می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 42453 -013 تماس بگیرند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار