کد خبر: ۷۴۳۸۵۹
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۱ 12 May 2019

تابناک / بازی تیم های فوتبال سپیدرود رشت و نساجی مازندران حاشیه های داشت که از مهمترین آنها، اعتراض تماشاگران و هواداران سرخپوشان رشتی به شکست سنگین تیم، شکستن صندلی های ورزشگاه سردارجنگل و پرتاب بطری های آب به داخل زمین است.

 

به گزارش خبرنگار ایرنا ، تیم های فوتبال سپیدرود رشت و نساجی مازندران شامگاه شنبه در هفته بیست و نهم رقابت های فوتبال لیگ برتر کشور در ورزشگاه سردارجنگل رشت به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم نساجی با نتیجه سه بر یک حریف خود را شکست داد.
با توجه به ماه مبارک رمضان، این مسابقه از ساعت 21 و 30 دقیقه آغاز شد اما به دلیل حساسیت این دیدار و همچنین آخرین بازی خانگی سپیدرود ، تماشاگران از این مسابقه استقبال خوبی داشته و بیش از هشت هزار طرفدار این تیم خود را به ورزشگاه رسانده تا از نزدیک نظاره گر این بازی باشند.
حدود یک ساعت قبل از آغاز بازی ترافیک سنگینی در جاده منتهی به ورزشگاه سردارجنگل رشت در منطقه فلکده ایجاد شده بود که این ترافیک نیز در پایان بازی بسیار سنگین تر شد و ماشین ها به سختی مسیر فلکده تا خیابان های اصلی رشت را طی کردند.
علاوه بر حضور حدود هشت هزار تماشاگر سپیدرود که به شدت تیم خود را تا اواخر این بازی تشویق کردند، تعدادی از تماشاگران نساجی نیز در جایگاه ویژه طرفداران تیم میهمان حضور یافته و تیم خود را مورد تشویق قرار می دادند.
مصطفی سالاری استاندار گیلان نیز خود را به ورزشگاه رسانده بود تا از نزدیک نظاره گر این بازی باشد و قبل از آغاز این دیدار هم در رختکن سپیدرود حضور یافت تا با کادر فنی و بازیکنان این تیم ملاقات کند.
هنگام ورود دو تیم به داخل زمین، طرفداران و تماشاگران سپیدرود به شدت تیم خود و نادر دست نشان سرمربی سپیدرود را مورد تشویق قرار دادند؛ البته این تماشاگران قبل از بازی، طرفداران و تیم نساجی را نیز تشویق کردند.
هنگام بازی و در چند مورد بازیکنان دو تیم سپیدرود و نساجی با هم درگیر شدند که این درگیری ها با تذکر داور خاتمه یافت، البته در چند مورد نیز کادر فنی سپیدرود به خصوص هنگام به ثمر رسیدن گل دوم نساجی، به شدت به گروه داوری این دیدار اعتراض کردند.
نادر دست نشان سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت به دلیل اخراجش در بازی قبلی این تیم برابر نفت مسجد سلیمان، در این دیدار غایب بود و نمی توانست از نیمکت ذخیره ها تیم خود را هدایت کند و گرچه هنگام بازی در کنار زمین حضور نیافت اما قبل از آغاز مسابقه به سمت نیمکت نساجی رفت و به مجید جلالی سرمربی و بازیکنان این تیم خوش آمد گفت.
تعدادی از بازیکنان تیم فوتبال نساجی نیز که سابقه کار کردن با نادر دست نشان را داشتند، قبل از آغاز بازی به سمت مربی اسبق خود رفتنه و از او برای حضور در این دیدار اجازه خواستند.
اواخر این دیدار و زمانی که تیم نساجی با سه گل از سپیدرود پیش افتاد، تعدادی از تماشاگران از این نتیجه بسیار دلخور بودند و با شعارهایی اعتراض خود را نشان دادند که البته در دقایق پایانی، محمد بلبلی بازیکن سپیدرود موفق شد یک گل به ثمر برساند اما این گل تاثیری در نتیجه بازی نداشت و سپیدرود ، باخت سنگین خانگی دیگر را نیز متحمل شد.
در پایان دیدار نیز تعدادی از تماشاگران سپیدرود که به شدت از شکست تیم خود ناراحت بودند ، به نشانه اعتراض به این نتیجه کسب شده و شکست سه بر یک سپیدرود برابر نساجی، به سمت زمین بطری آب پرتاب کردند، البته به جز بطری آب، تماشاگران چند صندلی را نیز شکسته و به داخل زمین انداختند.
با این شکست ، سپیدرود یک گام دیگر به سقوط از رقابت های لیگ برتر نزدیک تر شد و پس از تیم استقلال خوزستان که به لیگ دسته اول سقوط کرده، سپیدرودی ها نیز گزینه اصلی سقوط از لیگ محسوب می شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار