کد خبر: ۷۴۳۸۳۸
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۸ 12 May 2019

 

 
 
تابناک / نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ارز ۴۲۰۰ تومانی هیچ تغییری در سفره مردم ایجاد نکرده است گفت: مجلس جهت رسیدگی به عملکرد دولت در این زمینه هفته آینده جلسه غیرعلنی تشکیل می‌دهد.


جبار کوچکی‌نژاد با تأکید بر اینکه دولت برای کمک به اقشار آسیب‌پذیر جامعه اراده‌ای ندارد خاطرنشان کرد: به علت عملکرد بسیار ضعیف مسئولان در این زمینه، مجلس با جدیت تمام ورود می‌کند تا بتواند جلوی برخی از حرکات دولت که منجر به فقیرتر شدن مردم می‌شود را هر چه سریع‌تر بگیرد.


عضو مجمع نمایندگان گیلان با بیان اینکه در ماه‌های اخیر آسیب‌های زیادی به مردم وارد شده است افزود: در این شرایط نابه‌سامان پول‌دارها روز به روز پولدارتر و دلالان بیش از هر وقت دیگری سودهای هنگفتی را به جیب زدند اما در عوض هیچ تغییر خاصی در کیفیت زندگی مردم و سفره‌های آنان ایجاد نشد.
وی صدور اخطارهای جدی مجلس به دولت در روزهای اخیر را مورد اشاره قرار داد و ابراز داشت: به احتمال بسیار زیاد یکشنبه هفته آینده مجلس به صورت غیرعلنی تشکیل جلسه می‌دهد تا با حضور نمایندگانی از سوی دو طرف، علل عملکرد بسیار ضعیف دولت در تخصیص ارز 4 هزار و 200 تومانی بررسی شود.
نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی موضوع کمک دولت به اقشار آسیب‌پذیر را مورد تأکید قرار داد و گفت: در جلسه غیرعلنی هفته آینده مجلس اعطای این کمک‌ها به‌صورت کالابرگ، کارت‌های الکترونیکی و یا به صورت نقدی‌ مشخص می‌شود تا دولت برای حمایت از اقشار ضعیف جامعه وارد عمل شود.
کوچکی‌نژاد تکلیف وزارت نفت برای فعال کردن کارت‌های الکترونیکی سوخت را مورد توجه قرار داد و افزود: جلوگیری از قاچاق گسترده بنزین به خارج از کشور و مشخص شدن میزان مصرف روزانه سوخت در جامعه، از جمله تعهداتی است که بر عهده وزارت نفت گذاشته شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار