نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بر زمین ماندن مصوبات دور نخست سفر روحانی به گیلان گفت: نباید در سفر رئیس‌جمهور به گیلان تعهدات جدیدی ایجاد می‌کردیم تا بر مطالبات مردم بیفزاییم.
کد خبر: ۷۴۳۶۶۲
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۲ 11 May 2019

 نباید در سفر رئیس‌جمهور به گیلان تعهدات جدیدی ایجاد می‌کردیم

 

فارس: محمود شکری عصر امروز در دومین جلسه شورای برنامه‌ریزی گیلان در سالن غدیر استانداری با انتقاد از عدم پاسخگویی برخی از دولتمردان به نمایندگان مجلس اظهار کرد: شاخص توزیع اعتبارات در شهرستان‌ها معلوم نیست و باید نحوه توزیع اعتبارات به نمایندگان اعلام شود.

وی با اشاره به تعدد وجود بناهای تاریخی در تالش بزرگ افزود: نحوه توزیع اعتبارات تالش، رضوانشهر و ماسال به‌گونه‌ای است که انگار ما هیچ بنای تاریخی در این حوزه‌ها نداریم درحالی‌که قدیمی‌ترین بناها در شهرستان‌های غرب گیلان وجود دارد.

نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی با اشاره به کم بودن سرانه فضای ورزشی در حوزه انتخابیه خود گفت: متوسط برخورداری بناهای ورزشی در شهرستان‌های تالش، رضوانشهر و ماسال کمتر از متوسط استانی است.

عضو مجمع نمایندگان گیلان در مجلس با ناپسند خواندن شیوه توزیع اعتبارات در استان خاطرنشان کرد: بیش از ۳۰ سال است که پروژه فاضلاب تالش شروع‌شده و در سفرهای کنونی ریالی به آن‌ها اختصاص نیافته است.

شکری با انتقاد از تخصیص اعتبارات اندک برای تکمیل راه صومعه‌سرا به پونل تصریح کرد: برای تکمیل راه صومعه‌سرا به پونل اعتبارات اندکی گذاشته‌شده به‌طوری‌که اعتبار تخصیص‌یافته از اعتبار ابلاغی ۳۰ میلیارد تومان کمتر است.

وی با اشاره به ایجاد مطالبه برای مردم با تعهدات جدید در سفر رئیس‌جمهور به گیلان گفت: ما نباید در سفر رئیس‌جمهور به گیلان تعهد جدیدی ایجاد می‌کردیم درحالی‌که هیچ‌کدام از مصوبات سفر نخست ریس جمهور عملیاتی نشده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار