سرپرست تیم فوتبال داماش گیلان مدعی شد نتیجه بازی این تیم با نیروی زمینی در پلی‌آف لیگ دسته دوم مهندسی شده بوده است.
کد خبر: ۷۴۲۲۸۱
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۸ 07 May 2019

 نتیجه بازی ما با نیروی زمینی مهندسی شده بود!/ چرا کمک‌داور شب بازی عوض شد؟

 

محمدرضا حاجی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد اعتراض‌های باشگاه داماش به داوری بازی با نیروی زمینی و اینکه آنها گفته‌اند می‌خواهیم به دادگاه بین‌المللی هم شکایت کنیم، گفت: مهمترین مسئله ما این است که چرا با وجود آنکه بازی مهمی در کشور نبود، از داوران باتجربه‌تر و کارآمدتری برای این بازی استفاده نشده است. از سوی دیگر، شب بازی ابلاغ کمک‌داور تغییر کرده و کمک‌داور را عوض کرده‌اند. 

وی افزود: در این مسابقه شش صحنه تأثیرگذار داوری برای داماش رخ داد، در یک صحنه که گل سالم ما را مردود اعلام کردند، دو پنالتی هم برای ما گرفته نشد، سؤال من این است که یک تیم برای برنده شدن چه کاری باید انجام بدهد؟ باید گل بزند که ما حتی گل هم زدیم، اما کمک‌داور آن را مردود اعلام کرد. 

وی در مورد اینکه طبق اعلام فیفا نتیجه هیچ بازی‌ای پس از سوت پایان برنمی‌گردد و دلیل شکایت شما به مراجع بین‌المللی چیست، گفت: ما می‌خواهیم از حق هواداران داماش دفاع کنیم، ۲۰ هزار تماشاگر در ورزشگاه حضور داشت، صدها هزار نفر طرفدار داماش هستند و همه از حق‌خوری می گویند، ما به دنبال احقاق حق هستیم. فیفا می‌گوید نتیجه بازی داخل زمین تغییر نمی کند، اما به عقیده ما نتیجه این بازی مهندسی‌شده بود و به همین دلیل به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال هم شکایت می‌کنیم، زیرا این اشتباه داوری به ضرر ما اتفاقی نمی‌تواند باشد. فصل گذشته نیز داماش با ناداوری نتوانست صعود کند. 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار