جعفرزاده ایمن آبادی؛
تابناک / نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی به بازی سپیدرود در مقابل مسجد سلیمان اشاره کرد و افزود: از صبح بازی بنده پیگیر بودم و سه بار با وزیر برای ساعت بازی و جلوگیری از اتفاقات تماس گرفتم اما متاسفانه در مسجد سلیمان شاهد ظلم به سپیدرود بودیم.
کد خبر: ۷۴۱۷۴۴
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۶ 06 May 2019

تابناک / نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی به بازی سپیدرود در مقابل مسجد سلیمان اشاره کرد و افزود: از صبح بازی بنده پیگیر بودم و سه بار با وزیر برای ساعت بازی و جلوگیری از اتفاقات تماس گرفتم اما متاسفانه در مسجد سلیمان شاهد ظلم به سپیدرود بودیم.

 

 

وزارت ورزش منتظر عواقب اشتباهاتش باشد / باور داریم که سپیدرود می تواند استقلال را در تهران متوقف کند / سپیدرود و داماش آبرو و سرمایه استان هستند

 

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار دیارمیرزا به حواشی اخیر بازی سپیدرود و داماش و اشتباهات داوری پیش آمده اشاره کرد و گفت: آنچه که در بازی این دو تیم کاملا مشهود بود ناداوری هاست و داوران سبب تغییر نتیجه در بازی می شوند.


نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی به بازی سپیدرود در مقابل مسجد سلیمان اشاره کرد و افزود: از صبح بازی بنده پیگیر بودم و سه بار با وزیر برای ساعت بازی و جلوگیری از اتفاقات تماس گرفتم اما متاسفانه در مسجد سلیمان شاهد ظلم به سپیدرود بودیم.


وی ادامه داد: بنده به وزیر عرض کردم ضمن ارادت و رفاقتی که با شما دارم اما متعهد به پیگیری حقوق مردم رشت هستم و نمی توانم ساکت بنشینم.


جعفرزاده ایمن آبادی با اشاره به بازی داماش مقابل نیروی زمینی گفت: متاسفانه برای داماش هم دیروز اتفاقاتی مشابه سپیدرود رخ داد. از گلی که آفساید نبود و داستان هایی که به وجود آمد نشان دهنده جهت گیری در کمیته داوران است.


وی ادامه داد: متاسفانه علی‌رغم قول وزیر بعد از بازی سپیدرود برای پیگیری در امر داوری اما در بازی داماش بازهم این مسئله تکرار شد.

 

نگران دو بازی باقیمانده سپیدرود هستم

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بنده برای دو بازی باقی مانده سپیدرود که با نساجی قائم شهر و استقلال تهران است نگران هستم.
وی با بیان اینکه بنده عمدتا ادبیات تهدید آمیز را دوست ندارد، افزود: برای احقاق حقوق مردم رشت به وزیر و فدراسیون گفتم اگر پیگیری ها انجام نشود و اگر در دو بازی اینده سپیدرود باز هم شاهد چنین مسایلی باشیم وزارت ورزش و فدراسیون هزینه سختی خواهند داد.
جعفرزاده با اشاره به اینکه برخی می گویند که سیاسیون نباید در ورزش دخالت کنند، گفت: سیاسیون یعنی احزاب سیاسی، جریانها و گروهای سیاسی هستند که نمی توانند ورود کنند اما نمایندگان مردم باید در همه مسائل مربوط به حوزه خود می توانند ورود کنند.
وی افزود: به وزیر ورزش بنده گفتم که به تنها تیم لیگ برتری رشت کم لطفی شده است. در زمان بازی سپیدرود و مسجد سلیمان بی اغراق تمام رادیوها و تلوزیون های شهر رشت روشن بودند و مردم در حال پیگیری نتیجه و چقدر می توان هزینه کرد که مردم در یک ساعت مشخص پای برنامه ای سالم و پاک بنشینند.

 

وزارت ورزش منتظر پرداخت هزینه اشتباهاتش باشد

جعفرزاده ادامه داد: وزارت ورزش و حوانان نباید بگذارد به علت ناداوری تیمی که دارای طرفداران زیادی است حذف شود. یک برنامه نود در صداو سیما بود که تیم ها می توانستند انجا پیگیر مستقیم حقوق خود باشند به علت همین داوران و اعمال نفوذشان حذف گردید.
جعفرزاده تصریح کرد: به وزرات ورزش و فدراسیون اخطار میدهم اگر در مورد دو بازی آینده سپیدرود باز هم شاهد چنین مسائلی باشیم مطمئنا با چالش بزرگی روبرو خواهند شد زیرا بنده تذکرات خودم را دادم و اگر کوچکترین مسئله در بازی سپیدرود ببینم برخود قانونی خود را انجام خواهم داد و وزارت ورزش منتظر هزینه هایش باید باشد.

 

سپیدرود و داماش آبرو و سرمایه استان هستند

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در ادامه گفتگو با اشاره به اینکه منابع مالی برای تیم های سپیدرود و داماش تامین شده است گفت: کاملا در جریان مشکلات دو تیم هستم و داماشی‌ها بدانند از ارزش های تیم داماش کم نشده است و مردم رشت باید قدردان زحمات آقای حاجی پور که تمام زندگی خود را بدون چشم داشت پای تیم گذاشته باشند.
وی با بیان اینکه حضور نادر دست نشان در سپیدرود تحولی در تیم ایجاد کرده است گفت: باور داریم که سپیدرود با شور و امیدی که دارد می تواند استقلال را در تهران متوقف نماید.
وی با بیان اینکه همه مسائل و پیگیریها را نمی توان رسانه ای کرد، افزود: برخی سایت ها جدید و نیز جوانان به ما فشار می اورند که چرا سکوت کرده ایم ؟! بنده هرگز سکوت نخواهم کرد زیرا گفته بودم که آمده ام که سرنهم اما همه مسایل و پیگیری ها را نمی توان رسانه ای کرد و باید قواعد قانونی را رعایت نمود.
جعفرزاده یادآور شد: بنده حاضر هستم مستندات پیگیری خودم را به رسانه‌ها نشان دهم اما تا زمانی که حقانیت ما اثبات نشود نمی ‌وانیم رسانه ای کنیم.
وی با بیان اینکه تیم های سپیدرود و داماش سرمایه های اجتماعی هستند، تصریح کرد: این تیم ها آبروی رشت و استان هستند و همیشه پیگیر مسائل آنها بودیم حتی در برخی از مواقع از تیم ملوان نیز حمایت کردیم چون تیم گیلانی است.

پیگیر مشکلات فروزان هستم

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی به پیگیری کار فروزان دروازبان رشتی تیم تراکتورسازی اشاره کرد و گفت: بنده شخصا پیگیر هستم و تهمتی که به فروزان زدند ناروا است و اگر اثبات نشود که بنده مطمئن هستم که اثبات نمی شود باید خسارت مادی و معنوی ان را بپردازند.

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار