مدیر امور اداری و پشتیبانی دانشگاه گیلان گفت: اتوبوس‌های دانشگاه گیلان دارای معاینه فنی و بیمه بوده و به‌صورت مستمر مورد نظارت و بررسی قرار می‌گیرند.
کد خبر: ۷۳۹۸۷۹
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۹ 30 April 2019

 اتوبوس‌های دانشگاه گیلان دارای معاینه فنی و مستمراً بازبینی می‌شوند

خبرگزاری فارس از سامانه «فارس من» باهدف پیگیری مستقیم مسائل و مشکلات مردم راه‌اندازی شده و در سریع‌ترین زمان به پیگیری موارد اعلامی می‌پردازد.

«بی‌کیفیتی و تعداد کم سرویس ایاب و ذهاب دانشگاه گیلان» یکی از موضوعاتی بود که توسط مخاطبان در سامانه فارس من ثبت شد.

مخاطب در ثبت این گزارش مطرح کرده بود که «اتوبوس‌های دانشگاه گیلان اکثراً فرسوده هستند و سیستم گرمایشی و سرمایشی ندارند. مسئولان دانشگاهی توجهی به اتوبوس‌های ما ندارند. ما دختران دانشکده تربیت‌بدنی در ساعت پایانی کلاس هنگام بیرون آمدن از دانشکده همیشه نگران هستیم. چندین بار پیش‌آمده که بین مسیر اتوبوس خاموش شده و مجبور شدیم از اتوبوس پیاده شویم. اکثر دانشجویان و خانواده‌های آن‌ها نگران حوادثی مشابه با دانشگاه علوم تحقیقات دانشگاه آزاد تهران هستند»

بازبینی اتوبوس‌های دانشگاه گیلان و انجام منظم معاینه فنی

مدیر اداری و پشتیبانی دانشگاه گیلان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با بیان اینکه ۳۰ دستگاه اتوبوس در اداره نقلیه دانشگاه گیلان طبق زمان‌بندی منظم و مشخص مشغول خدمت‌رسانی هستند، اظهار کرد: این اتوبوس‌ها به حدود ۱۷ هزار دانشجوی دانشگاه گیلان در 6 روز هفته حتی پنجشنبه‌ها خدمت‌رسانی می‌کنند.

فرشته نصیرزاده با اشاره به خدمت‌رسانی اتوبوس‌های دانشگاه گیلان در قالب بازی‌های علمی و یا مسافرت‌های فرهنگی افزود: این اتوبوس‌ها در قالب بازدیدهای علمی و مسافرت‌های فرهنگی بالغ‌بر ۲۰ مورد در هر هفته را نیز بر عهده دارند.

وی با بیان اینکه دانشگاه گیلان جزو معدود دانشگاه‌های کشور است که سرویس ایاب و ذهاب دانشجویان را خود بر عهده دارد، افزود: بر این اساس دانشگاه گیلان متحمل هزینه‌های بسیار زیاد تعمیر، نگهداری و بیمه است که در اکثر دانشگاه سایر استان‌ها، شهرداری‌ها طبقه وظیفه، این خدمات را در قالب خدمات شهری به دانشجویان و شهروندان ارائه می‌کنند.

مدیر اداری و پشتیبانی دانشگاه گیلان با ابراز امیدواری نسبت به تقبل مسئولیت حمل‌ونقل دانشجویان توسط شهرداری رشت تصریح کرد: اتوبوس‌های این دانشگاه دارای معاینه فنی و بیمه بوده و همچنین به‌صورت مستمر مورد نظارت و بررسی قرار می‌گیرند و سالانه مبالغ هنگفتی برای تعمیر، نگهداری، بیمه و واگذاری امور مربوطه شامل حقوق و دستمزد رانندگان آن به بخش خصوصی هزینه می‌شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار