سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان گفت: در بازی برگشت مرحله پلی آف ، روی حضور و تشویق هواداران این تیم حساب ویژه ای باز کردیم.
کد خبر: ۷۳۹۸۷۸
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۸ 30 April 2019

 سرمربی داماش: در بازی برگشت روی حضور هواداران حساب کرده ایم

 

ایرنا: سیامک فراهانی روز سه شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا در رشت اظهار داشت: با توجه به اینکه طرفداران داماش در بازی رفت ما را در تهران تنها نگذاشتند، در بازی برگشت نیز منتظر حضور و حمایت پرشور آنان هستیم تا در ورزشگاه سردارجنگل بتوانیم تیم نیروی زمینی را شکست داده و موفق به صعود به رقابت های لیگ دسته اول شویم.


وی به دیدار رفت مرحله پلی آف نیز اشاره و بیان کرد: در بازی های پلی آف که جنبه حذفی هم دارد، رقابت بین دو تیم نزدیک است و هر دو تیم برای رسیدن به مقصود خود پا به پای هم می جنگند.


فراهانی اضافه کرد: در دیدار رفت برابر نیروی زمینی که به میزبانی این تیم در تهران برگزار شد، بازیکنان ما با تمام وجود تلاش کردند و شانس هایی هم داشتیم که به گل برسیم ولی در نهایت به نتیجه تساوی بدون گل دست یافتیم.


فراهانی خاطرنشان کرد: البته در این دیدار ما نیز برای پیروزی و به ثمر رساندن گل پا به میدان گذاشتیم اما در نیمه اول نمایش خوبی نداشتیم ولی در نیمه دوم خیلی خوب ظاهر شده و فرصت های مناسبی نیز برای گلزنی داشتیم.
تیم های فوتبال داماش گیلان و نیروی زمینی تهران که عناوین دوم گروه خود در رقابت های لیگ دسته دوم را کسب کردند، به مرحله پلی آف صعود کرده که دیدار رفت این مرحله یکشنبه گذشته در تهران برگزار شد و دو تیم به نتیجه تساوی صفر بر صفر دست یافتند.


دیدار برگشت آنها عصر یکشنبه هفته آینده 15 اردیبهشت ماه در ورزشگاه سردارجنگل رشت برگزار خواهد شد که در پایان تیم برنده مجموع دو دیدار رفت و برگشت، به رقابت های لیگ دسته اول صعود می کند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار