فرمانده سپاه قدس گیلان از جمع‌آوری چهار میلیارد تومانی کمک‌های مردمی استان گیلان برای سیل‌زدگان کشور خبر داد و گفت: جمع‌آوری کمک به سیل‌زدگان از طریق مسجد انجام می‌شود.
کد خبر: ۷۳۹۸۷۵
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۳ 30 April 2019

 کمک به سیل‌زدگان از طریق مساجد گیلان جمع‌آوری می‌شود

 

به گزارش ایکنا از گیلان، محمد عبدالله‌پور، فرمانده سپاه قدس استان گیلان امروز، ۱۰ اردیبهشت‌ماه در جمع خبرنگاران، از جمع‌آوری چهار میلیارد تومانی کمک‌های مردمی استان گیلان برای سیل‌زدگان کشور خبر داد و گفت: مسجد محل قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران است و جمع‌آوری کمک به سیل‌زدگان از این طریق انجام می‌شود.

وی به احداث ۵۰۰ واحد مسکونی در استان گلستان با استفاده از کمک‌های مردمی گیلان اشاره کرد و افزود: واحدهای مسکونی مذکور متعلق به مددجویان بهزیستی و کمیته امداد استان گلستان است.

فرمانده سپاه قدس گیلان ادامه داد: استان گیلان به عنوان معین ساخت و تجهیز واحدهای مسکونی با استفاده از کمک‌های مردمی در گلستان معرفی شده است.

عبدالله‌پور مبلغ ساخت هر واحد مسکونی را ۸۰ میلیون تومان عنوان کرد و گفت: مبلغ ۴۰ میلیون تومان از مبلغ مذکور از طریق وام و ۱۰ میلیون تومان دیگر بلاعوض است که توسط دولت تامین و پرداخت می‌شود.

وی اضافه کرد: مبلغ ۳۰ میلیون تومان کمک‌های مردمی از طریق مساجد جمع‌آوری شده که برای ساخت هر کدام از واحدهای مسکونی اختصاص می‌یابد.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه ساخت و تجهیز واحدهای مسکونی سیل‌زدگان استان گلستان در دو اولویت انجام می‌شود، تصریح کرد: احداث بنا در اولویت نخست است و پس از آن تجهیز واحد را انجام می‌دهیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار