نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به عملکرد ضعیف دولت در حوزه اقتصادی و وجود مشکلات بسیار در کشور خواستار حمایت کارفرمایان از قشر ضعیف کارگران شد.
کد خبر: ۷۳۹۴۳۸
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۸ 29 April 2019

 عملکرد ضعیف دولت در بخش اقتصادی؛ کارفرمایان از کارگران حمایت کنند

 

خبرگزاری مهر: آیت الله رسول فلاحتی پیش از ظهر دوشنبه در دیدار با اعضای بسیج کارگران گیلان به مناسبت هفته کارگر که در سالن اجتماعات مصلای امام خمینی (ره) رشت برگزار شد با بیان اینکه نام کارگر در قرآن با عنوان عاملین آمده است، اظهار کرد: باید به صفت کارگری افتخار کرد.

 

نماینده ولی فقیه در گیلان با تاکید بر اینکه کارگر زبان برای حرف زدن نداشته و کسی هم نیست که حرف وی را گوش دهد، افزود: مدیران شرکت‌ها مشکلات خاص خود را دارند.

 

وی با اشاره به عملکرد ضعیف دولت در بخش اقتصادی و تمرکز بر روی برجام بی حاصل، گفت: اگر در طول این سال‌ها دولت نقدینگی خود را هدر نمی‌داد و بر روی عملکرد بانک‌ها، شرکت‌ها و صنایع تولیدی، بنادر، واردات کالا، مواد اولیه و سایر موارد نظارت می‌کرد بسیاری از مشکلات فعلی اقتصادی به وجود نمی‌آمد.

 

آیت الله فلاحتی با اشاره به موقعیت طبیعی گیلان به لحاظ دریا، ساحل، کوه، جنگل و دشت، بیان کرد: این استان دارای ظرفیت بالایی در اشتغالزایی است.

 

وی ادامه داد: مدیریت تنها به داشتن ثروت نیست بلکه با فکر و خلاقیت می‌توان بنگاه‌های تولیدی کوچک با هزینه‌های اندک ایجاد کرد.

 

نماینده ولی فقیه در گیلان تصریح کرد: مردم ما عاطفی هستند و مدیران با سرکشی و صحبت کردن‌های روزمره و ساده می‌توانند دل کارگران را به دست آوردند تا کارگر با قدرت و امید بیشتری به کار خود ادامه دهد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار