نماینده مردم تهران و عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، تامین اعتبار لازم برای تکمیل و راه اندازی بیمارستان 231 تختخوابی شهرستان تالش استان گیلان را پیگیری کرد.
کد خبر: ۷۳۹۴۱۱
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۱ 29 April 2019

 عضو کمیسیون بهداشت مجلس تکمیل بیمارستان تالش را پیگیری کرد

 

ایرنا: علی نوبخت روز دوشنبه در بازدید از بیمارستان 231 تختخوابی تالش گفت: مشکل تعویق تکمیل و راه اندازی این مرکز درمانی، موانع اعتباری است و رفع آن را با جدیت پیگیری می کنیم.


وی در تماس تلفنی با مسئولان سازمان برنامه و بودجه، بر تامین اعتبار لازم جهت تکمیل بیمارستان تاکید کرد و از قول مساعد مسئولان آن سازمان در این خصوص خبر داد.


نوبخت همچنین طی تماس تلفنی با معاونان وزارتخانه های راه و شهرسازی و بهداشت و درمان، افزوده شدن بخش جراحی قلب در این بیمارستان را به علت نیاز مردم و فاصله تالش تا مرکز استان گیلان خواستار شد.


سید عیسی مهدوی فرماندار تالش نیز در این بازدید گفت: این مرکز درمانی 98 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و با توجه به جمعیت زیاد و گردشگرپذیر بودن تالش، تکمیل و راه اندازی سریع بیمارستان از مطالبات بر حق مردم است.
مدیر شبکه بهداشت و درمان تالش نیز اظهار کرد: بیمارستان 231 تختخوابی این شهرستان دارای یک ساختمان اصلی با یک هزار و 500 متر مربع زیربنا و یک ساختمان جنبی با 993 متر مربع زیربناست.


حسین نعمتی ادامه داد: این بیمارستان چهار طبقه دارد و بخش های زایمان، آی سی یو، سی سی یو، ان ای سی یو، فوریت های پزشکی، دیالیز و قسمتی از بخش اداری در طبقه نخست و بخش های بستری داخلی و جراحی جداگانه زنان و مردان در طبقه دوم آن است.


وی افزود: طبقه سوم بیمارستان شمال بستری های اطفال، جراحی های خاص و قسمتی ار واحد اداری و طبقه چهارم بخش تجهیزات است.


شهرستان گردشگرپذیر تالش با 200 هزار نفر جمعیت در بخش های مرکزی، اسالم، حویق و کرگانرود در 110 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار