رئیس کل دادگستری گیلان گفت: با هنجارشکنان در ماه مبارک رمضان بر اساس قانون برخورد خواهد شد.
کد خبر: ۷۳۹۱۷۵
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۲ 28 April 2019

برخورد با هنجارشکنان ماه مبارک رمضان

 

باشگاه خبرنگاران جوان: احمد سیاوش پور، رئیس کل دادگستری گیلان امروز در نشست شورای مدیریت پیشگیری از وقوع جرم گیلان که با محوریت ماه رمضان و بررسی وضعیت سواحل استان برگزار شد با بیان اینکه باید در ماه مبارک رمضان فضای معنوی جامعه و استان پررنگ‌تر شود، گفت:در این ماه مبارک باید از اعمالی که موجب حرمت شکنی می‌شود پیشگیری کرد.

 

وی، با بیان اینکه نباید ظواهر جامعه به گونه‌ای باشد که حرمت ماه مبارک شکسته شود، افزود: با هنجارشکنان در ماه رمضان بر اساس قانون برخورد خواهد شد.

 

رئیس کل دادگستری گیلان با بیان اینکه برای هر دستگاه مرتبط وظایفی در این ماه مبارک تعریف شده است، گفت: همه دستگاه‌های متولی باید بر اساس  وظایف خود عمل کنند و دستگاه‌های نظارتی هم نظارت دقیق بر توزیع کالا‌ها و قیمت‌ها و فعالیت رستوران‌ها و اغذیه فروشی‌ها داشته باشند.

 

احمد سیاوش پور ، در ادامه با ابراز تاسف از آمار بالای غرق شدگان در سواحل خزر در سال گذشته، تصریح کرد: متاسفانه هر سال شاهد غرق شدن تعداد زیادی از هموطنان در خارج از طرح‌های سالم سازی دریا در سواحل خزر هستیم که ضروری است نهاد‌های متولی با برنامه ریزی مناسب و کارشناسانه برای کاهش این آمار‌ها همت کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار