مدیر درمان تامین اجتماعی گیلان گفت: در سال ٩٧ در تنها بیمارستان ملکی تامین اجتماعی این استان نزدیک به ١٠ هزار عمل جراحی انجام گرفت که نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن، حدود ١٣ درصد رشد داشته است.
کد خبر: ۷۳۹۱۷۲
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۷ 28 April 2019

انجام ١٠هزار عمل جراحی در بیمارستان تامین اجتماعی حضرت رسول (ص) رشت

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر محمدحسین شهدی نژاد اظهار داشت: مهمترین اعمال جراحی انجام شده در بیمارستان حضرت رسول اکرم(ص) رشت مربوط به جراحی های چشم با بیش از ١٧٠٠ عمل جراحی، جراحی مغز و اعصاب نزدیک به ٥٠٠ عمل جراحی و ارتوپدی بیش از ١٠٠٠ عمل جراحی بوده که درمجموع از این اعمال، بیش از ١٩٠٠ عمل به عنوان عمل جراحی بزرگ بوده است.


دکتر شهدی نژاد تعداد کل بستری شدگان سال ٩٧ در این بیمارستان را نزدیک به ١٨ هزار و٥٠٠ بیمار عنوان کرد و افزود: بیشترین تعداد بستری شدگان در تیر ماه کذشته بیش از ١٦٥٠مورد بوده است.


مدیر درمان تامین اجتماعی گیلان همچنین به مصوبه ساخت بخش جراحی قلب و آنژیو گرافی بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) در سال ٩٧ اشاره کرد و اظهار امیدواری کرد با ساخت بخش جراحی قلب و آنژیوگرافی در محوطه بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص)، گام بسیار مهمی برای ارتقاء درمان بیمه شدگان و مردم استان برداشته شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار