حجت الاسلام مهدوی با بیان اینکه نمایندگی آستان قدس رضوی در گیلان با پویش مردمی کمک‌های ویژه‌ای به مناطق سیل زده انجام داده است گفت: در این مدت ۱۴۰ خادمیار به مناطق سیل‌زده اعزام شدند.
کد خبر: ۷۳۹۱۶۹
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۴ 28 April 2019

۱۴۰ خادمیار رضوی استان گیلان به مناطق سیل‌زده اعزام شدند

 

حجت الاسلام «سعید مهدوی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت اظهارکرد: کمک به سیل‌زدگان اخیر کشور از اهم برنامه‌های بود که توسط خادم‌یاران آستان قدس رضوی در گیلان صورت گرفت.  

 

مسئول نمایندگی آستان قدس رضوی در گیلان با بیان اینکه در این مدت 140 نفر از خادم‌یاران در قالب چهار کاروان به مناطق سیل زده کشور اعزام شدند گفت: در این مدت نیز 80 جهادگر جهت کمک‌رسانی به مناطق سیل زده اعزام شدند.

 

وی به دیگر اقدامات صورت گرفته توسط نمایندگی آستان قدس رضوی در گیلان اشاره کرد و ادامه داد: ارسال و تهیه 800 کیسه سیمان، تجهیزات عمرانی، پوشاک، پتو و لوزام اسکان، ارسال لوزام مهدکودک سیار به مناطق سیل‌زده در موکب‌های گیلانی، اهدا لوازم کودک، تهیه یک کامیون اقلام کودک از جمله کمک‌هایی بود که توسط  این نهاد انجام شد.

 

حجت الاسلام مهدوی به پویش‌های صورت گرفته جهت کمک به سیل‌زدگان کشور اشاره و خاطرنشان کرد: برپایی مراسم گلریزان در زورخانه مرکزی رشت، پویش شیر خشک و تهیه هزار شیر خشک و ارسال آن به مناطق سیل‌زده، پویش مهر رضوی و ارسال 20 کامیون کالا با مشارکت سپاه و هلال احمر و ..از اهم پویش‌های بود که نمایندگی آستان قدس رضوی تاکنون انجام داده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار