رقابت های بسکتبال لیگ برتر مردان استان گیلان جام پسران باران، با پیروزی تیم های شهرداری لنگرود ، ملوان بندرانزلی و دنیای فلز رشت پیگیری شد.
کد خبر: ۷۳۹۱۳۵
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۴ 28 April 2019

مسابقات بسکتبال لیگ برتر مردان گیلان برگزار شد

 

ایرنا: در جریان این رقابت ها ، تیم های بسکتبال مهندسین گیلان و شهرداری لنگرود رو در روی هم قرار گرفتند که در نهایت تیم لنگرود موفق شد با نتیجه 53 بر 38 حریف خود را شکست دهد.


در جریان این دیدار که در رشت برگزار شد، تیم شهرداری لنگرود برتر از حریف خود ظاهر شد و سرانجام در این بازی خارج از خانه با 15 امتیاز اختلاف برابر حریف خود به برتری دست یافت.


قضاوت این دیدار را اصغر قاسمیان به عنوان سرداور، هومن زرافشان به عنوان داور اول و مرتضی عابدمحزون به عنوان داور دوم بر عهده داشتند و همچنین ابراهیم گل آرا ، به عنوان ناظر این دیدار حضور داشت.


همچنین در دیگر بازی برگزار شده از رقابت های بسکتبال لیگ برتر مردان استان گیلان، تیم های دنیای فلز رشت و چای رفاه لاهیجان مقابل هم قرار گرفتند که در نهایت تیم رشت در یک بازی نزدیک با نتیجه 40 بر 39 حریف خود را مغلوب کرد.


در دیگر بازی برگزار شده این رقابت ها نیز تیم های بسکتبال ملوان بندرانزلی و اسلم اسپرت رضوانشهر به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم بندرانزلی در یک بازی برتر با نتیجه 67 بر 39 برابر حریف خود پیروز شد.


در رقابت های بسکتبال لیگ برتر مردان گیلان جام پسران باران ، 11 تیم از شهرهای مختلف استان حضور دارند که در دو گروه به صورت دوره ای و رفت و برگشت با هم به رقابت می پردازند. 


در گروه اول این رقابت ها تیم های بسکتبال درفک گلبند رشت، دنیای فلز رشت ، صومعه سرا ، لاهیجان و کوچصفهان و در گروه دوم نیز تیم های بسکتبال ملوان بندرانزلی ، تالش ، لنگرود ، اسلم اسپرت رضوانشهر و مهندسین گیلان حضور دارند. 


در پایان مرحله مقدماتی این رقابت ها نیز تیم های اول تا چهارم هر گروه به مرحله دوم و حذفی این مسابقات راه خواهند یافت تا در نهایت چهره تیم های برتر رقابت های بسکتبال لیگ مردان گیلان جام پسران باران مشخص شود. 

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار