در پی قتل طلبه همدانی به ضرب گلوله کلاشینکف که روز گذشته رخ داد، اولین تصاویر از قاتل وی منتشر شد.
کد خبر: ۷۳۹۰۶۷
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۵ 28 April 2019

قاتل روحانی همدانی به هلاکت رسید

 

باشگاه خبرنگاران جوان: در پی قتل طلبه همدانی به ضرب گلوله کلاشینکف که روز گذشته رخ داد، اولین تصاویر از قاتل وی منتشر شد.

 

پس از انتشار خبر به قتل رسیدن یک طلبه در همدان به ضرب گلوله که دیروز به وقوع پیوست، اولین تصاویر از قاتل وی منتشر شد. وی، ساعت ۵ صبح امروز (یکشنبه ۸ اردیبهشت) پس از شناسایی و تعقیب، در درگیری با مأموران نیروی انتظامی کشته شد.

 

گفتنی است؛ ظهر روز گذشته یک روحانی ۴۶ ساله با نام مصطفی قاسمی در محله حاجی همدان به قتل رسید. فرد ضارب پس از پیاده شدن از سواری پژو ۲۰۶ با اسلحه کلاشینکف به سمت این روحانی که از حوزه علمیه خارج شده بود، تیراندازی کرد که در اثر این اقدام مقتول در دم جان خود را از دست داد.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
جواد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۸
نوشتین اون جوان هلاک شد و اون روحانی مظلومانه به قتل رسید توی تحقیقات اولیه گفتن اینا هم محلی بودن اگر این قضیه ناموسی باشه چی مگه آدم کشتن الکیه یه کاسه ای زیر نیم کاسه هست آقای سردبیر احتمال زیاد این روحانی مزاحم ناموس این بنده خدا بوده یا یکی از بستگاه درجه یک این جوان رو به بهانه صیغه کردن مورد آزار و اذیت جنسی قرار میداده وگرنه اینجور قتلهای فقط در قضیه های ناموسی اتفاق میوفته
برادر یا خواهر گرامی که این سایت رو اداره میکنید اول تحقیق کنید بعد بگید کی هلاک شده و کی مظلومانه جان داده
البته اگر به آزادی بیان احترام بزارید نظرم رو تو سایتتون میزارید که فکر نکنم اونقدر حرفه ای و بی طرف و طرفدار آزادی بیان باشید
یا علی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار